OMV Petrom și Auchan Retail România au finalizat amenajarea la nivel național a aproape 400 de magazine de proximitate MyAuchan în toate stațiile Petrom. Proiectul a fost finalizat cu un an mai devreme decât a fost estimat inițial. Integrarea magazinelor MyAuchan a fost realizată concomitent cu modernizarea stațiilor Petrom.
Magazinele MyAuchan din stațiile Petrom oferă clienților o gamă variată de până la 1.500 de produse esențiale, pentru consumul de zi cu zi. Aceasta cuprinde atât produse pentru consum imediat, cât și pentru acasă, produse proaspete și congelate, băuturi, cafea, aperitive sărate, dulciuri, produse de băcănie și non-alimentare, precum cosmetice, jucării, produse pentru copii și accesorii auto.
Mai mult, peste 70% dintre magazine includ și zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat amplu ce presupune integrarea acestui concept la nivel național. Pe lângă gama variată de produse, clienții pot beneficia în magazinele MyAuchan și de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-și plăti taxe de drum/pod și vignete, servicii de transfer de bani și de plată a utilităților.
Pentru a marca finalizarea proiectului, în perioada 1 – 30 noiembrie 2023, în toate stațiile Petrom cu magazine MyAuchan va fi organizată o campanie promoțională pentru clienți, cu reduceri la produse alimentare și de larg consum și o tombolă cu premii în bani. Prin tragere la sorți, vor fi acordate 10 premii pe zi, fiecare în valoare de 500 RON.
Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing: „Cele două echipe au reușit într-un timp record, de trei ani, să amenajeze aproape 400 de magazine MyAuchan. Și nu ne oprim aici: împreună cu partenerul nostru Auchan, vom continua să gândim programe care să aducă beneficii clienților noștri”.
Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România: „Suntem încântați să finalizăm cu succes acest proiect inovator și unic, prin care am creat veritabile magazine de proximitate, oferindu-le românilor o nouă experiență și posibilitatea de a economisi timp, alimentând și făcându-și cumpărăturile într-o singură oprire. Felicit echipele Auchan și OMV Petrom pentru modul în care au finalizat reamenajarea stațiilor într-un timp record”.
Cooperarea dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept nou pentru piața din țara noastră, a început în anul 2017 cu o fază-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în stații de distribuție marca Petrom, atât în zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază, s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea potențialului acestei colaborări.
În februarie 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înțelegere cu scopul de a analiza extinderea colaborării într-un parteneriat de lungă durată.
OMV Petrom este o companie în care acționarii români dețin peste 42% din acțiuni (din care statul român, prin Ministerul Energiei, deține 20,7%, iar 21,7% sunt deținute de fondurile de pensii din România, la care se adaugă aproape 500.000 de investitori individuali și alte entități românești).
Auchan România are în portofoliu peste 440 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 404 magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care aproape 400 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.