Bilanț excepțional la Anuga 2023: peste 100 de firme românești au participat ca expozant

Participarea românească la Anuga, în 2023, a cunoscut o creștere excepțională, comparativ cu ultimii douăzeci de ani: 102 firme românești au participat ca expozant și și-au expus produsele în fața celor 140.000 de vizitatori din 200 de țări din întreaga lume.

Dintre acestea, 25 de firme au participat cu stand propriu și 77 de firme au participat în cadrul standului comun, organizat de APAR, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc, și ARICE, Agenția Română pentru Investiții și Comerț Exterior.

 

„Spre deosebire de alte ediții, particularitatea de anul acesta a fost dată de tendința expozanților români de a închiria suprafețe de expunere mari spre foarte mari, accentuând astfel imaginea brandului propriu și transmițând vizitatorilor poziționarea pe plan internațional”, a comentat pentru Modern Buyer, Roberta Straub, reprezentanta Koelnmesse în România și Moldova.

„În aceeași linie, aș preciza că toate standurile românești au fost construite și personalizate în mod deosebit, mergând până la construcții cu etaj, ca în cazul firmei Cris-Tim Holding SRL”, a precizat reprezentanta Koelnmesse.

Companiile participante cu stand propriu au fost anul acesta: Andromi Com SRL, Annabella Fabrica de Conserve Răureni, Boromir, Calipso SRL, Cloud Nine Factory SRL, Cris-Tim Holding SRL, Croco SRL, European Drinks Internațional SRL, European Food Internațional SRL, Grande Dolceria, Helios FMCG Partner SRL, I.D. Francesca Atelier SRL, Lidas SRL, Marcel SRL, Natural SRL, Ocean Fish, Passage Food SRL, Romvelia Prodcom, Samcom AS SRL, Sam Mills Internațional SA, Scandia Food SRL, Therezia Prodcom SRL, Transavia SA, Wonder Foods SRL și Zone International Trading SRL.

„Există o diferență remarcabilă între participările firmelor românești din trecut și cea de la ediția Anuga din 2023. Se poate spune că producătorii de alimente românești s-au poziționat solid, într-un timp relativ scurt, pe o piață concurențială acerbă și și-au câștigat deja un nume pe piața internațională.” – Roberta Straub, reprezentanta Koelnmesse în România și Moldova.

Anuga, cel mai mare târg de produse alimentare din întreagă lume, și-a închis recent porțile. Așteptat deopotrivă de toți cei implicați, vizitatori și expozanți, Anuga a revenit în forță anul acesta, după o perioadă de incertitudine, din cauza pandemiei Covid și a unei ediții marcate de numeroase restricții în anul 2021.

Au fost reprezentați toți jucătorii relevanți dintre cei mai importanți retaileri de alimente: Amazon, Aeon Co, Aldi, Auchan, Carrefour, Coop, Cosco Wholesale, Colruyt Group, Lidl & Kaufland, Metro, Mercadona, Migros, Rewe, Spar și Walmart.

Cel mai mare număr de vizitatori din țările europene a provenit din Marea Britanie, Italia, Olanda, Spania și Turcia. Din afara Europei, cele mai bine reprezentate națiuni au fost Brazilia, China, Japonia, Coreea și SUA.

Articolul precedentNumărul magazinelor de proximitate MyAuchan din rețeaua Petrom a ajuns la aproape 400
Articolul următorNicoleta Scarlat, Eisberg: Vrem să creștem în 2024, nu doar în cifre, ci și în notorietate de brand bun
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.