Nouă soluții digitale implementate în Mega Image – Barbu Văcărescu

0
335

Vodafone România și Mega Image au lansat un proiect-pilot care presupune implementarea a nouă soluții digitale în magazinul din Bulevardul Barbu Văcărescu, nr. 201. Aceste soluții vor ajuta Mega Image să identifice nevoile clienților și să înțeleagă comportamentul acestora pentru a crește eficiența, satisfacția cumpărătorilor și pentru a oferi o experiență de cumpărături îmbunătățită.

Soluțiile implementate de specialiștii IoT ai Vodafone România împreună cu Mega Image oferă statistici despre clienții, permit monitorizarea stocurilor, afișare media digitală pentru publicitate personalizată, promovarea produselor adaptată pe segmente de cumpărători, măsurarea zonelor de interes ale vizitatorilor, managementul cozii de așteptare la casă, Wi-Fi, precum și un sistem de feedback și de asistență pentru clienți.

De exemplu, soluția care identifică zonele de interes ale cumpărătorilor monitorizează, prin intermediul senzorilor inteligenți, cele mai frecventate rute din magazin. Cu ajutorul datelor disponibile, Mega Image poate înțelege mai bine nevoile cumpărătorilor și le poate oferi beneficii imediate, precum facilitarea accesului la produsele de interes și reducerea timpului de așteptare.

Întregul ecosistem de senzori inteligenți, servere, camere video și echipamente IT procesează volume mari de date colectate în timp real și ajută magazinul să înregistreze o creștere a satisfacției clienților și să optimizeze timpul de așteptare la casele de marcat.

„Lansarea primului magazin inteligent marchează un punct important pe piața locală de soluții IoT. Lansarea recentă a primei rețele NarrowBand-IoT cu acoperire națională din România este o reconfirmare a misiunii noastre de a transforma viitorul afacerilor cu ajutorul tehnologiei”, a declarat Natalia Chirițescu, Vodafone Global Enterprise Director, Vodafone România.

„Cumpărăturile tradiționale sunt reinventate și se digitalizează. Clienții noștri sunt mai riguroși și caută experiențe și soluții adaptate stilului lor de viață. Aceștia își doresc magazine intuitive, care le ușurează și îmbunătățesc procesul de cumpărături. De aceea, soluțiile digitale ne ajută să înțelegem mai bine clienții și să le creștem gradul de satisfacție pentru a identifica mai rapid nevoile operaționale diferite, pentru a aloca mai bine personalul nostru și pentru a spori productivitatea magazinelor”, a declarat Adrian Nicolaescu, Marketing VP, Mega Image.

Mega Image are în România o reţea de 645 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 46 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 18 țări. La 30 iunie 2018, Vodafone Group avea 534,5 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.