Noi speakeri confirmați la conferința „Republica Moldova: Diferențiere și Inovație în Retail și FMCG”

0
656

Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România (foto deschidere) și Vitalie Iurcu (foto stânga jos), Secretar de Stat – Ministerul Economiei Republicii Moldova au confirmat prezența în calitate de speakeri la conferința cu tema „Republica Moldova: Diferențiere și Inovație în Retail și FMCG”.

Pentru al patrulea an consecutiv, publicația Modern Buyer reunește la aceeași masă jucătorii din industria de retail și FMCG din Republica Moldova într-un eveniment dinamic ce oferă acces la proiectele de inovație și diferențiere relevante pentru profesioniștii din cele două industrii. Evenimentul este format din mai multe componente: dezbateri în plen, sesiuni de matchmaking și expo hall. Furnizorii de soluții pentru industriile Retail și FMCG beneficiază de spații de promovare în cadrul evenimentului. Evenimentul oferă oportunități de networking cu peste 150 de profesioniști din industria de retail din Republica Moldova, furnizori FMCG, furnizori de soluții și servicii.

Tematici

Conferința va avea loc la Chișinău pe data de 7 iunie 2018, la Hotel Jolly Alon, în intervalul 09.00 – 16.00 și va fi moderată de Iolanta Mura, consultant, trainer, autor al proiectului de televiziune BUSINESS INSiDER (foto stânga).

Partea I: Evoluția pieței de retail în 2017 și prognoze pe 2018
Pentru al patrulea an consecutiv, Modern Buyer va deschide evenimentul prin lansarea analizei cu tema “Harta Retailului Modern din Republica Moldova”, un material care surprinde expansiunea companiilor de retail în 2017 și principalele direcții de investiții din această industrie pentru 2018. În prima parte a conferinței vom vorbi despre principalele riscuri ce amenință industria de retail, tendințele de consum și climatul macroeconomic/ investițional. Tot în prima parte a evenimentului vom vorbi despre știința din spatele raftului ideal: cum îl construim pornind de la nevoile clienților, care este rolul categoriilor în magazinul tău ș.a. Nu în ultimul rând, compania Nielsen va prezenta concluziile preliminare ale primului raport Shopper Trends Republica Moldova, rezultate în premieră despre topul retailerilor prin ochii cumpărătorilor, obiceiuri de cumpărare și vectori de categorie.

Partea a II-a – Factori de diferențiere și inovație în industria de retail

Care sunt noile concepte și formate de succes în diverse piețe europene? De ce este segmentul magazinelor de tip convenience în creștere, în tot peisajul european? Care sunt principalii driveri de diferențiere și inovație pe piața din Rep. Moldova, dar și pe alte piețe?
Care sunt categoriile de produse căștigătoare – respectiv categoriile care pot genera diferențiere și trafic în magazine și în retailul modern din Republica Moldova
Parteneriatul dintre furnizori & retaileri poate fi un factor de diferențiere pe termen mediu și lung?

Speakeri

Lista speakerilor este completată de:

  • Iulia Pencea, Consumer Insights Leader Balkans, Nielsen
  • Maria Hurduc, Business Unit Manager, Modern Buyer
  • Michele D’Introno, Consultant
  • Victor Durleșteanu, Președinte, ProBiz
  • Dumitru Slonovschi, General Manager, Magenta Consulting

Aceasta va fi completată în perioada imediat următoare cu alți invitați.

Rezervă un loc la eveniment!

Pachet participare pentru companiile din afara Republicii Moldova: Pentru a participa la lucrările conferinței în audiență, vă rugăm să descarcați Formular inregistare 1, să-l expediați către noi pe e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro.

Participare pentru companiile din Republica Moldova. Pentru a participa la lucrările conferinței în audiență, vă rugăm să descărcați Formular Inregistrare Republica Moldova, să-l expediați către noi pe e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro. Pentru alte detalii despre eveniment sau despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului, vă stăm la dispoziție și telefonic: Tel: 0767.11.88.33, 0729.880.041

Partenerii evenimentului