Nestlé a lansat etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România

Începând cu această lună Nestlé a lansat etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România, dar rețetele rămân neschimbate. Linia include o varietate de produse, de la bine-cunoscutul Nescafé Brasero și până la Nescafé Crema, Nescafé Strong și Nescafé Decaf. Toate produsele sunt obținute din boabe de cafea cultivate și procesate în mod sustenabil sub umbrela Nescafé Plan.

Lansarea noilor etichete marchează și începutul unei noi campanii Nescafé – Momentul tău perfect de dimineață – care își propune să readucă în atenția consumatorilor importanța pe care o clipă de liniște o are în rutina zilnică.

În ultimii zece ani, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în Nescafé Plan, umbrela programului său de sustenabilitate. Între 2010 și 2020, compania a investit în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive cafea de calitate superioară.

Până la finalul anukui 2021, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate. Alături de parteneri precum Rainforest Alliance și 4C Services, Nescafé continuă să își ajusteze rezultatele pe măsură ce progresează, prin măsurarea constantă a impactului acțiunilor sale și prin raportarea progreselor în mod transparent. În plus, compania anunță un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025, Nescafé își propune să obțină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

În prezent, 1 din 7 cești de cafea băută în lume este Nescafé. Cu peste 80 de ani de experiență, Nestlé se concentrează pe sustenabilitate și calitatea produsului, în egală măsură. Inițiativele planului de sustenabilitate Nescafé sunt prezente în peste 15 țări, sprijinind fermierii în activitatea lor, oferind suport comunităților locale și contribuind la reducerea amprentei brandului asupra mediului.