Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, dintre care 20 sunt sezonale, din categoriile Kitkat si Smarties, în ediții limitate, de Paști.

De la iepurași, precum KitKat Caramel Sărat la ouă de ciocolată cu bombone Smarties în interior, sau cutiile de Egg Hunt, produsele KitKat și Smarties sunt concepute pentru a le savura în timp ce vă bucurați de momentele speciale alături de cei dragi.

Pentru iubitorii cafelei, NESCAFÉ 3in1 Black Roast iese în evidență la raft prin ambalajul său alb și negru, într-o categorie tradițional codificată pe culori, și așa este și gustul său. Contrastul dintre aroma intensă și bogată a cafelei, a laptelui și a zahărului din NESCAFÉ 3in1 Black Roast ar putea deveni o combinație preferată pentru consumatorii din întreaga regiune.

Nu mai puțin de 14 noi produse vor fi anunțate în curând sub brandul Maggi în, probabil, cea mai amplă împrospătare de categorie din portofoliul curent al Nestlé. Toate produsele Maggi sunt realizate din legume atent produse și procesate, iar ambalajele sunt realizate din hârtie și se pot recicla ușor.

În categoria Infant sunt anunțate șase produse noi: mai multe variante de deserturi și piureuri de fructe pentru bebeluși GERBER, cereale integrale precum Nestlé Junior Căpșuni având o textură cu bucățele de fructe si cereale, îmbogățite cu fier și 12 vitamine și minerale pentru o dezvoltare armonioasă. Fiecare porție de cereale Nestlé pentru sugari și copii de vârstă mică asigură o nutrietie echilibrată cu fiecare castronaș. Nestlé susține recomandarea Organizației Mondiale a Sănătății privind alăptarea exclusivă până la 6 luni și începerea folosirii produsului de la această vârstă în paralel cu continuarea alăptării. Pentru diversificarea alimentației celor mici, este obligatorie consultarea medicilor de specialitate.

Pentru animalele de companie, Nestlé a lansat Purina AdVENTuROS Training, recompense pentru câini, potrivite pentru diverse momente ale zilei precum dresaj, plimbări, sănătatea dentiției, precum și noua gamă Felix Tasty Shreds, hrană umedă pentru pisici, cu acizi grași Omega 6 esențiali și combinația potrivită de vitamine pentru a ajuta la menținerea vitalității pisicii și a o pregăti pentru șotii și noi aventuri!

În total, 20 de noi produse, plus cele 20 de noutăți de sezon, au fost pregătite de Nestlé și le veți descoperi la rafturi în perioada următoare.

O altă noutate o reprezintă faptul că în Zona Europa, de care aparține România, 95,2%* din toate ambalajele Nestlé sunt deja proiectate astfel încât să poată fi reciclare. La sfârșitul anului 2023, 82,8%* din ambalajele din plastic ale produselor destinate Zonei Europa erau concepute pentru reciclare.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

 

Articolul precedentRețeaua Penny ajunge la 378 de unități, odată cu deschiderea noului magazin din Nuşfalău, județul Sălaj
Articolul următor5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.