Napolact Bio (3,8% și 1,5% grăsimi) sprijină părinții printr-o campanie educațională

0
369

Napolact în parteneriat cu ReadyNation România lansează campania „Povestioare cu Tihnă”. Mesajele campaniei se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact Bio și vor reda povești din care părinții să culeagă învățături, care să îi ajute în rolul de părinte. În total sunt 12 povești extrase din situații reale cu ajutorul experților psihologi ai ReadyNation România. Fiecare poveste se încheie cu o concluzie care îl face pe părinte să fie mai bun în acest rol. Cele 12 povești se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact Bio (3,8% și 1,5% grăsimi).

„Poveștile pe care le veți găsi începând de azi pe cutiile Napolact Bio sunt mici lecții de viață care pot inspira alți părinți să treacă mai ușor peste dilemele legate de ce înseamnă în ziua de azi să ne educăm copiii,” spune Răzvan Orbulescu, Director de Marketing, FrieslandCampina România.

În același timp campania își propune să extindă numărul poveștilor cu ajutorul părinților din România. Astfel, pe site-ul www.intihna.ro părinții sunt invitați să împărtășească din lecțiile lor personale în calitate de părinte. Din poveștile publicate pe site, Napolact se va inspira pentru etapa următoare a campaniei în care va tipări următorul set de 12 povești inspiraționale.

„ReadyNation România și-a dorit să ofere un exemplu de bune practici, de parteneriat între sectorul privat și cel non-guvernamental, de implicare a comunității oamenilor de afaceri în educație și pregătirea societății pentru provocările viitorului. «Povestioare cu tihnă» este un proiect care contribuie implicit la o educație timpurie de calitate,” spune Gabriel Biriș, Vice-Președinte ReadyNation România.

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

ReadyNation România este parte a rețelei ReadyNation International, rețea care reunește la nivel global peste 1700 de oameni de afaceri implicați în susținerea proiectelor educaționale și promovarea politicilor publice privind educația timpurie. ReadyNation România a fost fondată în anul 2016 și până în prezent a strâns în jurul idealului educației timpurii de calitate peste 50 profesioniști, lideri din mediul de afaceri și reprezentanți ai sectorului non-guveramental.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here