Mondelēz se descurcă mai bine pe piețele emergente decât în SUA

Mondelēz International, companie cu sediul la New Jersey, a înregistrat venituri în valoare de 25,89 miliarde de dolari în 2017, reprezentând o scădere de 0,1% față de anul precedent, vânzările din America de Nord scăzând cu 2,3%. Totuși, veniturile organice au înregistrat o ușoară creștere de 0,9%, în timp ce marja de exploatare a evoluat la 13,5%.

Compania declară că „marcile sale puternice”, printre care Oreo, Cadbury și Milka au continuat să impulsioneze creșterea, dar și operațiunile sale internaționale.
„Suntem mulțumiți de rezultatele solide pentru anul 2017”, a declarat Brian Gladden, director financiar la Mondelēz.

„Am avut un an puternic de creștere a marjelor și a veniturilor, înregistrând un progres semnificativ față de acum patru ani. Performanța îmbunătățită a fost alimentată de mărcile noastre cele mai puternice și de tendințele favorabile din piețele emergente”.
În perspectivă, Mondelēz afirmă că se așteaptă ca veniturile organice nete să crească cu 1-2% în 2018.

„Planul nostru din 2018 reflectă un accent pe execuție, îmbunătățiri continue în creșterea liniilor de vârf și continuarea acțiunilor de creștere a marjelor”., a declarat noul CEO al companiei, Dirk Van de Put.

Dirk Van de Put, fostul președinte și CEO al McCain Foods a înlocuit-o la conducerea companiei, la sfârșitul anului trecut, pe Irene Rosenfeld. Rosenfeld va rămâne în funcția de președinte al consiliului de administrație până la 31 martie 2018, când se va pensiona, iar Van de Put va prelua și rolul de președinte al boardului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.