Mondelēz International progresează în atingerea obiectivelor din strategia ESG „Snacking Made Right”

Mondelēz International a publicat Raportul 2021 Snacking Made Right, demonstrând progresele înregistrate în raport cu obiectivele ESG (Environmental, Social and Governance – Mediu, Social și Guvernanță) pe termen scurt și lung. Raportul confirmă progresele înregistrate în construirea unei companii mai sustenabile în domeniul gustărilor, bazată pe crearea de valoare pe termen lung atât pentru companie, cât și pentru comunități. 

Raportul Snacking Made Right din 2021 prezintă progrese măsurabile în domenii cheie de interes, inclusiv o aprovizionare mai sustenabilă cu ingrediente; îmbunătățirea ambalajelor prin faptul că ambalajele sunt concepute pentru a fi reciclabile și eliminarea materialelor dificile din acest punct de vedere; acțiuni sporite pentru a contribui la abordarea schimbărilor climatice; inițiative pentru a avansa DE&I; și sprijin pentru starea de bine a consumatorilor și a comunității.

„O mentalitate orientată către sustenabilitate a fost de mult timp integrată în strategia noastră de dezvoltare a business-ului, deoarece continuăm să creăm valoare, să avem un business mai rezilient și să accelerăm ambiția noastră de a construi o companie mai sustenabilă în domeniul gustărilor”, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International.

Progresele înregistrate în 2021 în ceea ce privește obiectivele ESG ale companiei includ:

Materii prime sustenabile, prin atingerea unui număr de 209.954 de fermieri înregistrați în cadrul programului Cocoa Life (depășind obiectivul pentru 2022 de 200.000 de fermieri de cacao înregistrați în cadrul programului); 75% din volumul de cacao pentru brandurile de ciocolată furnizat prin programul Cocoa Life (creștere de7% față de 2020); 91% din volumul de grâu necesar pentru producția de biscuiți pentru țările europene cultivat în cadrul cartei Harmony (+15% față de2020); 100% din volumul de ulei de palmier certificat RSPO (din 2014), cu o trasabilitate de 99% până la moară și 87% din păduri monitorizate. 

Climă & mediu, prin reducerea cu 21% a emisiilor de CO2 Scope 1 și 2 (referință 2018); 32% din totalul energiei electrice utilizate în cadrul operațiunilor deținute provine din energie regenerabilă (+9% comparativ cu 2020); 100% utilizare de energie electrică din surse regenerabile în Brazilia, Peru și în unitățile de producție din Marea Britanie. 

Ambalaje, prin 95% din ambalajele concepute să fie reciclabile (+1% față de 2020); utilizare a unui conținut de plastic reciclat de 5% până în 2025, față de 0,5% utilizat în 2021 (nivel de referință 2020); 72.100 de tone metrice de materiale pentru ambalaje eliminate (valoare de referință 2013). 

Starea de bine a angajaților și a comunității prin 39% femei în conducerea executivă1; depășind obiectivul de dublare până în 2024 (referință 2018); 5% reprezentare a populației de culoare în funcții de management (SUA) 2; o creștere de 60% de la an la an; 61% sisteme de monitorizare și remediere a exploatării copiilor prin muncă (CLMRS) în comunitățile Cocoa Life din Africa de Vest (+33% față de2020); Peste 50 de milioane de dolari în numerar și donații în produse, în 2021. 

Gustă cu atenție, prin 18% dintre pachete prezintă logo/simbolul Gustă cu atenție pentru controlul porțiilor (+4% față de2020); 17% din veniturile nete pentru gustări provin din controlul porțiilor acestora (+1% față de 2020). 

„Raportul din acest an documentează repere importante care marchează 10 ani de călătorie în domeniul sustenabilității, în care am atins o scară largă în programele noastre de aprovizionare cu materii prime sustenabile, Cocoa Life și Harmony Wheat. Cu Cocoa Life, am construit cel mai mare program de sustenabilitate pentru cacao și am atins obiectivul pe care ni l-am stabilit în 2012, investind peste 400 de milioane de dolari în program pentru a sprijini mijloacele de trai ale fermierilor, ajungând la aproape 210.000 de cultivatori de cacao și, mai important, observând un impact pozitiv la scară largă”, a declarat Christine Montenegro McGrath, Senior Vice President și Chief Global Impact and Sustainability Officer la Mondelēz International. „Problemele pe care le abordăm sunt sistemice, necesitând transformarea lanțului de aprovizionare și a business-ului. De aceea, abordarea noastră integrată nu este concepută doar pentru a ataca cauzele profunde, ci și integrată în strategia noastră de dezvoltare a business-ului. Ne-am angajat să măsurăm impactul pe care îl avem și să investim în soluții scalabile și în inovație, astfel încât să putem genera schimbări de durată.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.