Modern Buyer lansează publicaţia digitală „Legume-Fructe: Radiografia unui an pandemic”

Modern Buyer lansează publicaţia digitală “Legume-Fructe: Radiografia unui an pandemic”, o premieră în zona produselor editoriale. Cu suportul Iq Arconsult, am analizat modul în care s-a reflectat sezonul de vânzare martie – octombrie 2020 pe rafturile marilor reţele de retail modern din perspectiva sortimentaţiei, vizând circa 35 de fructe şi legume aflate anual în topul vânzărilor. Categoriile analizate sunt:

Fructe: Banane, Mere, Struguri, Prune, Pepeni, Căpşune, Afine, Zmeură, Cireşe, Vişine, Caise, Piersici, Nectarine.

– Legume: Cartofi şi ceapă, Tomate, Salate şi Verdeţuri, Ardeioase, Rădăcinoase, Dovlecei, Vinere, Castraveţi, Vărzoase.

În aproape 100 de pagini regăsiţi informaţii valoroase precum: analiza sortimentului la raft pentru intervalul martie – octombrie 2020, tipurile de produse şi ambalările disponibile, sursele de provenineţă ale produselor, sezonalitatea, structura şi dinamica preţurilor de vânzare, activitatea promoţională precum şi tendinţele, inovaţiile, initiaţivele şi proiectele noi apărute în acest interval.


Publicaţia digitală “Legume-Fructe: Radiografia unui an pandemic” este un instrument de lucru util şi prin prisma faptului că prezintă informaţii despre stadiul de dezvoltare în care se găseşte fiecare dintre categoriile analizate şi vă oferă oportunitatea identificării oportunităţilor.
Profităm de toate avantajele pe care on-line-ul ni le pune la dispoziție și îmbunătățim această publicație digitală prin metode interactive de captare a atenției cititorului. Pe lângă răsfoirea prietenoasă, cititorii beneficiază și de alte experiențe virtuale: galerii foto, animații, video, prezentări de companii cu link-uri către paginile lor externe. Se pot downloada grafice şi analize de categorii, se pot partaja informații pe platformele de social media etc.

Parteneri – Au susţinut lansarea acestei publicaţii promovându-şi în paginile de mai jos produsele şi serviciile companiile: Carrefour, Aspeti, Eisberg, DS Smith, Toyota, Systec Agripack, Euro Pool System, Penny România, More Bio Commerce, Merry Berry, Abbarra Trading, Ados Fresh şi Rottaprint.

Citeşte publicaţia digitală

Vă invităm aşadar să citiţi acest produs editorial cu speranţa că analizele oferite vor reprezenta instrumente utile de lucru în pregătirea sezonului viitor. Accesaţi “Legume-Fructe: Radiografia unui an pandemic”.


LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here