Modern Buyer dă startul pregătirilor pentru cea de-a IV-a ediție a „Retail & HoReCa Distribution”

Modern Buyer va organiza pe data de 21 martie 2019, la Hotel New Montana din Sinaia, cea de-a patra ediție a evenimentului „Retail & HoReCa Distribution”, dedicat antreprenorilor și managerilor din sectorul de distribuție FMCG și HoReCa, producătorilor de bunuri de larg consum și furnizorilor de servicii și soluții pentru industrie.

Speakerii-invitați vor aduce în atenția publicului prezent la conferința Retail & HoReCa Distribution ediția 2019 o parte dintre factorii care vor influența dezvoltarea unui business de distribuție în 2019 și posibilele oportunități de dezvoltare.
Evenimentul de o zi este format din trei componente: conferință, expo-hall și business dinner.

Conferința
Conferința propune o retrospectivă a anului 2018 în industria de distribuție, cifrele-cheie ale anului vs 2017 și perspectivele pentru 2019.

Speakerii-invitați în conferință vor oferi date relevante despre piața de distribuție, evoluție și trenduri. În prima parte vor fi prezentate prognozele în evoluția pieței de Traditional Trade și IKA, impactul acestora în evoluția în businessului distribuitorilor.

În partea a doua vom prezenta evoluția industriei de HoReCa, sursele de aprovizionare ale acestui canal, trendurile majore în comportamentul de achiziție al antreprenorilor din HoReCa.

În cadrul panelului intitulat „Direcții de dezvoltare implementate de companiile specializate în distribuție în 2018 și perspectivele pentru 2019” vor fi prezentate proiectele relevante derulate de companiile de distribuție la nivel național și regional.
În cadrul conferinței vom contura trendurile care redefinesc industria, vom explica provocările managementului activității de distribuție în era digitală, dar și soluții de consolidare a profitabilității într-un mediu economic imprevizibil.

Expo Hall

Expoziția care se desfășoară în paralel cu lucrările conferinței invită producătorii de bunuri de larg consum și furnizorii de servicii pentru industria de distribuție să își prezinte oferta prin prezența cu standuri personalizate.

Business Dinner

Evenimentul este un bun prilej de networking profesional. Vom crea cadrul și vom înlesni discuțiile și schimbul de informații între producători, distribuitori, importatori, furnizori de soluții și servicii.

Evenimentul „Retail & Horeca Distribution” în cifre-cheie

  • 3 ediții anterioare (2018, 2016, 2015)
  • 550 + participanți la cele 3 ediții
  • 40 de speakeri
  • 80 companii de distribuție/3 ediții
  • 250 de producători
  • 80+ companii care oferă soluții și servicii pentru industria de distribuție și industria FMCG: logistica, transport, IT&C etc.

Dacă aveți nevoie de mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la redacție, pe e-mail: Aurelia Grigorescu, Sales and Events Manager: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; Maria Hurduc, Business Unit Manager Modern Buyer: maria.hurduc@modernbuyer.ro; și la telefon: +40 767 118 833; +40 729 880 041; + 4 0 31 425.38.82. Dacă doriți să ne fiți alături în calitate de parteneri, expozanți sau simpli participanți, vă invităm să vă înscrieți pe platforma evenimentului:

Retail & Horeca Distribution – Ediția aIV-a

 

 

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here