Ministerului de Finante, avertismente pentru publicitate inselatoare

Portrait of a Woman Choosing Meat in a Supermarket

Ministerul Finantelor Publice primeste nenumarate sesizari privind publicitatea inselatoare prin intermediul formularului de sesizari online disponibil pe site-ul institutiei. Aspectele care reprezinta incalcari ale Legii nr.158/2008 vor fi identificate, cercetate si solutionate intr-un timp cat mai scurt. Dupa finalizarea verificarilor privind publicitatea inselatoare si comparativa la 447 de firme, din care 17 mari contribuabili, s-au aplicat avertismente pentru mesajele publicitare neconforme de tipul: „…suntem cei mai ieftini din cartier„ , „Cea mai buna si proaspata carne, doar la…!„, „Mai ieftin, mai bun, mai aproape!„

In trimestrul III, Ministerul de Finante anunta ca vor fi verificate societatile care desfasoara ”Comert cu amanuntul al produselor farmaceutice, in magazine specializate”– cod CAEN 4773.

Articolul precedentRetailului in 32 de tari europene: In Romania, comertul modern creste peste media europeana
Articolul următor(P) Eberhart  Raducanu, Döhler Romania: Reducerea zaharului din bauturi si alte produse alimentare, o provocare multidimensionala  
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.