Mihai Voicu este noul Director General al Bergenbier S.A.

Mihai Voicu, Director General, Bergenbier

Din martie 2020, Mihai Voicu va prelua funcția de Director General al Bergenbier S.A., parte a companiei globale Molson Coors. Acesta va superviza operațiunile din România si va coordona întreaga agendă comercială. Mihai Voicu preia conducerea companiei de la Lucian Ghinea, care se retrage după o activitate de peste 18 ani în industria berii.

Absolvent al programului de EMBA – General Management – la Tiffin University, Mihai Voicu are peste 18 ani de experiență în FMCG. Voicu activează în cadrul grupului Molson Coors de peste opt ani și are experiență comercială dobândită în rolul de Director de Vânzări Bergenbier S.A., cât și în rolul de Director General Kamenitza Bulgaria, poziție pe care a deținut-o în ultimul an.

În calitate de Director general, Voicu va fi responsabil de conturarea strategiei Bergenbier în concordanță cu prioritățile organizaționale, de crearea parteneriatelor strategice și consolidarea culturii companiei. Mihai Voicu va avea susținerea unei noi echipe de conducere, care va fi definitivată și anunțată la începutul lunii martie 2020.

”Eforturile noastre se vor concentra pe a accelera ritmul de creștere al companiei și pe a oferi în continuare beri excelente ce pot fi savurate în momente speciale de către iubitorii de bere din România”, a spus Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 650 de angajaţi. Bergenbier S.A. face parte din grupul Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume.

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, Bergenbier S.A. importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, Granat și Unfiltered, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, cea mai iubită bere mexicană – Corona și berea albă nefiltrată Frazinskaner.

Molson Coors definește excelența în producția de bere de mai bine de două secole. Unul dintre cei mai mari producători de bere la nivel mondial, Molson Coors produce branduri extraordinare care încântă iubitorii de bere din întreaga lume. Începând cu Coors Light, Coors Banquet, Miller Lite, Molson Canadian, Carling, Staropramen și Sharp’s Doom Bar, continuând cu Leinenkugel’s Summer Shandy, Blue Moon Belgian White, Hop Valley, Creemore Springs și Crispin Cider. Molson Coors este listată în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI) pentru America de Nord în ultimii opt ani.

Articolul precedentModern Buyer şi KeysFin vor lansa ediţia a V-a a analizei industriei de distribuţie în retail şi HoReCa
Articolul următorIustinian Cozma-Rusu, Preşedintele Asociaţiei “La Băcănie”- speaker la Retail&Horeca Distribution 2020
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro