Micșunica Pelaghie, National Manager al Hell Energy România, vine speaker la Retail & Horeca Distribution 2020

Micșunica Pelaghie, National Manager, Hell Energy România a fost invitată în calitate de speaker la Retail & Horeca Distribution 2020, eveniment organizat de Modern Buyer pe 19 martie, 2020, la Brașov, pentru a răspunde temei: “Parteneriatul dintre producători şi distribuitori, aşa cum este văzut de jucătorii importanţi din FMCG”.

Micșunica este National Manager al Hell Energy România din 2013. Între anii 2006 și 2013, ea a ocupat funcția de Financial Accountant în această companie. Cu un puternic accent pus pe dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu partenerii, ea a reușit să aducă Hell Energy pe o poziție de lider, atât în ceea ce privește volumul, cât și valoarea.

Alături de ceilalți speakeri-invitați în acest panel, Micșunica Pelaghie va expune modelul existent de colaborare cu distribuitorii-comercianții/și operatorii HoReCa, precum și câteva propuneri de eficientizare a acestei relaţii.

Hell Energy este unul dintre principalii jucători ai pieței de băuturi energizante din România. Brandul a pornit ca business de familie, în anul 2006, având în spate filosofia de a livra consumatorilor un produs cel puțin la fel de calitativ ca al liderului de piață, dar la un preț accesibil.

Astăzi, Hell Energy este prezent în peste 50 de țări, pe 4 continente și este lider pe o parte importantă dintre acestea. Hell Energy este printre puținii jucători de pe piața băuturilor energizante din România care acoperă întreagă scală a proceselor de producție în propria fabrică și deține atât fabrică de îmbuteliere, cât și fabrică de producție a dozelor de aluminiu.

În primăvara acestui an, Hell Energy a lansat pe piața din România Energy Coffee, un ice coffee în trei sortimente, cu lapte și cafea adevărate. Gama de ice coffee are în spate aceeași filosofie a companiei: de a livra în piață produse de înaltă calitate, dar la un preț accesibil.

Ediţia cu numărul V a evenimentului anual dedicat industriei de distribuție produse FMCG – Retail & Horeca Distribution – reuneşte antreprenori şi manageri din întreaga ţară. Companiile din distribuția FMCG care și-au desemnat deja reprezentanții la eveniment sunt, după cum urmează: Amigo Intercost, ARB, Bere Băuturi București, CLD Wit, Cocos, Coralia, Diana Supermarket, Distrib, DRIM Daniel, Duo Ekart, Elboris, Flor Union, Geraico, Maialex, Nasticom, Nitela, Macromex, Original Serv, Potpuriu, Pro Soft, Punctual Comimpex, Resco Distribution, Safeway International, Slik Buzău, Armaco Distribution, Intercompany, Perpetuus, Derşidan.

Pe lângă dezbaterile din timpul conferinţei, vom organiza la Kronwell şi un Expo Hall, în care vom oferi furnizorilor FMCG posibilitatea de a prezenta distribuitorilor produsele lor, de a organiza degustări şi de a realiza discuţii aplicate pe marginea produselor. Compania Hell Energy va fi prezentă și în calitate de partener cu stand, în cadrul acestei expoziții.

După conferinţă, în seara zilei de 19 martie 2020, vom organiza la Hotel Kronwell o cină de afaceri. Business Dinner Retail & Horeca Distribution este un excelent prilej de dialog între antreprenorii din idustria de distribuție și partenerii lor din FMCG. Cina de afaceri va oferi invitaților posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare, într-o atmosferă relaxată.

Înscrierile la cea de-a V-a ediție a Retail & Horeca Distribution sunt în plină desfășurare.

Rezervă-ţi loc la eveniment! Vino să comunici cu managerii şi antreprenorii din industria de distribuție, consolidează-ți relațiile profesionale, extinde-ți parteneriatele existente și bate palma cu viitorii tăi parteneri!

Articolul precedentAurelia Vișan, Sales Manager Channel & Area Sales, Mondelēz International vine speaker la Retail & Horeca Distribution 2020
Articolul următorSub brandul Pop Cola, Merlins Beverages a lansat gama de cola botanică
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro