Sub brandul Pop Cola, Merlins Beverages a lansat gama de cola botanică

506

Noutatea în industria FMCG pentru începutul de an vine din partea Merlins Beverages cu proaspăt lansata băutură răcoritoare de tip cola botanică sub brandul Pop Cola, în două variante: clasic și zero zahăr.

Pop Cola este prima băutură răcoritoare carbogazoasă lansată de producătorul Merlins, lider detașat de piață din 2015 pe segmentul apelor cu vitamine, cu brandul vitamin aqua.

Pop Cola este o cola botanică, cu aromă naturală de plante, extract de ghimbir și nucă de cola, fără conservanți. Produsul din categoria premium +, obținut dintr-o rețetă proprie, inspirată din frenezia anilor ’80, conține cu 30% mai puțin zahăr decât media pieței în varianta clasică și are îndulcire premium în varianta zero zahăr (stevia și sucraloza). Bulele fine conferă o notă distinsă produsului și completează în eleganță produsul final.

Designul pop art cu reverberații cinematografice retro, semnat de Alex Melcovich Branding House, casa de branding-parteneră în toate proiectele Merlins, are o abordare minimalistă.

Segmentul-țintă de cumpărători este reprezentat de publicul new-age, receptiv și atent la ceea ce consumă. Nucleul este format din tineri cu vârsta cuprinsă între 14 și 35 de ani. Este totodată un produs pentru segmentul de public general, care apreciază și estetica, și gustul distins al băuturii răcoritoare.

În prezent, Pop Cola este disponibilă în rețeaua OMV Petrom și în anumite puncte de vânzare din țară, selecționate împreună cu partenerii de distribuție regionali. În scurt timp, produsul va fi disponibil și în rețeaua Inmedio, parte a grupului Lagardère.

Având în vedere succesul de care se bucură gamele Vitamin Aqua și Lemonade, inclusiv ultimul sortiment lansat în luna decembrie, Lemonade No.3 – lămâie & ghimbir, producătorul are așteptări cel puțin la nivelul rezultatelor de până acum și pentru acest cel mai recent produs, care întregește portofoliul premium deja consacrat.