Maxima Bulgaria in topul primilor 10 retaileri din tara vecina

0
86

Maxima Bulgaria s-a plasat pentru prima data intre primele 10 lanturi de magazine din Bulgaria, potrivit clasamentului „Primul in afaceri” realizat de publicatia locala, Manager, si comentat de ESM: The European Supermarket Magazine. Compania s-a plasat pe locul al noualea in randul celor mai mari 30 de comercianti cu amanuntul din tara si este considerata una dintre companiile cu cea mai rapida crestere in Bulgaria, pe baza performantelor sale financiare si a prezentei in piata.

Cifra de afaceri a companiei Maxima Bulgaria in anul 2016 a crescut cu 22,1% fata de anul precedent la 172,9 milioane de BGN (88,4 milioane de euro). Lantul de supermarketuri a inregistrat o crestere de 10,4%, ajungand la 141,6 milioane de BGN (72,4 milioane de euro). Doar anul trecut, compania a investit peste 19,6 milioane de BGN (10 milioane euro) in operatiunile sale din Bulgaria.

Maxima Bulgaria face parte din grupul Maxima Grupe Holding, care opereaza lanturi de comert cu amanuntul in Lituania, Letonia, Estonia, Bulgaria si Polonia. Maxima a fost prezenta pe piata bulgara cu formatul T Market din 2005. La sfarsitul lunii iulie 2017, grupul opera in jur de 63 de supermarketuri in 30 de orase din intreaga tara.

Cifra de afaceri consolidata la nivel de grup a crescut anul trecut cu 0,4%, comparativ cu anul 2015. In aceasta perioada, Maxima Bulgaria a inregistrat cea mai mare crestere a cifrei de afaceri, in crestere cu 22,1%.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentLegume-Fructe: Forumul Profesionistilor din Industrie, editia a III-a
Articolul următorTendinta de scadere a productiei de carne de porc in UE
Daniela Oancea
Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.