Marathon Distribution Group si Elgeka Ferfelis, doi mari distribuitori prezenti la conferinta „Retail & Horeca Distribution”

Marian Anghel, Director Comercial Marathon Distribution Group si Vasile Marina, Deputy General Manager la Elgeka-Ferfelis Romania au raspuns invitatiei lansate de Modern Buyer de a participa in calitate de speakeri la ce mai mare eveniment dedicat distribuitorilor in retail si Horeca. Conferinta cu tema „Retail & Horeca Distribution” va avea loc pe data de 1 Octombrie 2015 la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti, in intervalul 09.00-16.00 si reuneste la aceeasi masa cele mai mari si mai relevante 50-60 de companii de distributie la nivel national si regional precum si importanti furnizori de produse FMCG.

Marian Anghel lucreaza in compania Marathon Distribution Group de mai bine de 15 ani, fiind numit in 2014 Director Comercial. Marathon este astazi in top 10 cele mai mari companii de distributie produse alimentare in retail si Horeca, inregistrand in 2014 o cifra de afaceri de 311,7 milioane de lei. In ultimii ani, compania si-a consolidat portofoliul de branduri, printre cei mai importanti parteneri numarandu-se Contec, Pakmaya, Orkla Foods, Agrana, Bunge. In ultimii ani, in portofoliul companiei au intrat si multi producatori externi precum Tulip, Remia, Lutece, Fora, Ulker-Marssa, Aviko, Delifrane s.a.

La randul sau, Vasile Marina, Deputy General Manager la Elgeka-Ferfelis Romania are o experienta de peste 18 ani in aceasta industrie, punandu-si amprenta pe dezvoltarea multor proiecte derulate in toti acesti ani. Elgeka Ferfelis este tot o companie aflata in top 10 distribuitori in retail si Horeca, cu afaceri de 326,1 milioane de lei in 2014. Elgeka-Ferfelis activeaza in domeniul distributiei din septembrie 2002, iar in prezent dispune de 12 filiale strategic pozitinate in intreaga tara: Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Craiova, Sibiu, Iasi, Oradea s.a. Din 2006, Elgeka-Ferfelis si-a extins operatiunile in Bulgaria, tara in care si-a deschis o subsidiara. vasile_marina0

Lista speakerilor este completata, pana in acest moment, de Danor Ionescu, CEO Pall-Ex Romania, Marius Iurian, Managing Partner, Transart, Viorel Ruicu, Manager Proiect IT RBC Logistic Solutions si Raul Mihu, Partener Dentons Europe.

Distribuitorii fata in fata cu producatorii FMCG. Primul eveniment dedicat exclusiv acestei tematici

Conferinta este un cadru de dialog intre numerosi distribuitori in retail si Horeca, furnizori FMCG, furnizori de solutii si produse dedicate companiilor de distributie s.a.
Evenimentul este structurat in trei paneluri:
Panel I: Piata serviciilor de distributie in TT si Horeca
O scurta prezentare a pietei, un tablou general al piete; Care sunt cei mai importanti distribuitori nationali si regionali si ce tip de servicii ofera ei astazi; Scaderea dramatica a numarului de distribuitori la nivel regional, impactul acestui fenomen asupra competitivitatii unor producatori, cateva din motivele care au determinat falimentul multor distribuitori consacrati de pe piata romaneasca s.a.; Punctam: motivele disparitiei sau transformarii lor, ce optiuni le-au ramas pentru supravietuire si crestere, cum se transforma industria si ce solutii de distributie le raman producatorilor si importatorilor. Impactul exercitat de IKA asupra peisajului distributiei traditionale.

Panel II: Relatia dintre producatori si distribuitori, solutii de parteneriat
Producatorii si distribuitorii fac eforturi sustinute de dialog, in scopul identificarii unor solutii comune de crestere a performantei, reducerea costurilor, diminuarea pierderilor s.a. Multi furnizori considera ca este intelept sa-si sustina partenerii distribuitori, dezvoltand adevarate programe de colaborare cu acestia, pornind de la sprijin financiar, continuand cu transferul riscurilor, cresterea calitatii oamenilor si incheind cu cresterea expertizei manageriale.
Pretul falimentului distribuitorilor regionali este urias pentru ambele parti, motiv pentru care vom prezenta in acest panel modele si solutii pentru un parteneriat de succes furnizor-distribuitor.

Panel III: Cresterea performantei companiilor de distributie
Solutii de optimizare a activitatii, controlul costurilor (de distributie, de depozitare, flote s.a.), optimizarea sortimentatiei, calificarea fortei de munca, optimizarea operatiunilor in general.

Partenerii strategici ai conferintei Retail & Horeca Distribution sunt companiile: Pall-Ex, Transart, Romanian Business Consult (RBC), MARCO & ALEX si Toyota Material Handling Romania.
In preajma evenimentului, Modern Buyer va lansa si a doua editie a ghidul online „Distribuitori in Retail si Horeca”, un produs premium, o analiza exhaustiva asupra jucatorilor din industrie, atat din Bucuresti cat si din toate cele 41 de judete ale tarii. In cele peste 130 de pagini ale acestui ghid online puteti regasi informatii extrem de valoroase despre mai bine de 130 de companii de distributie din Romania care acopera doua mari segmente de clienti: comerciantii traditionali si operatorii Horeca. Succesul de care s-a bucurat prima editie a acestui ghid ne-a determinat sa venim in acest an cu o actualizare a produsului. Vom prezenta asadar un numar mai mare de distribuitori regionali si, de asemenea, performantele financiare ale acestor companii in 2014.

Modalitati de participare si costuri
Pentru a va rezerva un loc in sala, va rugam sa alegeti una dintre propunerile de participare din Formularul de inregistrare , sa-l completati si sa-l trimiteti la una din adresele: maria.hurduc@modernbuyer.ro sau carmen.ionescu@modernbuyer.ro
Discounturi: 5% pentru participarea a doua persoane si 10% discount pentru trei persoane

Daca doriti sa fiti speakeri sau parteneri la acest eveniment va rugam sa ne contactati pe email – maria.hurduc@modernbuyer.ro – sau telefonic la numerele 0729 880 041 sau 031. 425 38 92

Articolul precedentSchwarz Group imprumuta 60 de milioane euro pentru a continua expansiunea in Romania
Articolul următorIGD ShopperVista: Segmentul convenience, cel mai frecventat format pentru realizarea cumparaturilor de reaprovizionare
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.