Magazinele Tommy Hilfiger și Calvin Klein se deschid în Fashion House Outlet Center Militari

Magazinele Tommy Hilfiger și Calvin Klein își vor întâmpina primii clienți la Fashion House Outlet Center Militari sâmbătă, 13 martie, în aceeași zi în care centrul outlet va organiza campania Super Outlet Shopping Day, care aduce reduceri de până la 90% în magazinele participante.

„Deschiderea acestor magazine demonstrează, în continuare, că businessul de tip outlet are un potențial mare de creștere în România. Cu numărul substanțial de noi branduri premium, care oferă reduceri zilnice de până la 70%, pe tot parcursul anului, și o creștere constantă a interesului clienților pentru cumpărăturile din outlet, ne așteptăm ca 2021 să fie un an promițător”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului Fashion House în România.

Acordurile recente cu Tommy Hilfiger și Calvin Klein demonstrează efortul constant al Fashion House Group de a asigura un portofoliu extins și variat de branduri. Doar în ultimele șase luni, opt branduri renumite s-au alăturat Fashion House Outlet Center Militari: Cacharel, United Colors of Benetton, Liu Jo, Decimas, Smyk, Numero Uno, Dika și Kigili.

Spațiul total disponibil în Fashion House Outlet Centre Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale. În ultimii 12 ani, centrul outlet și-a extins constant portofoliul de branduri, oferind cumpărătorilor români produse de calitate, cu reduceri zilnice de până la 70%, pe tot parcursul anului.

Printre brandurile prezente în Fashion House Outlet Centre Militari se numără: adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levis, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colins, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph și Tom Tailor.

Grupul lucrează la deschiderea unui al doilea centru outlet în București Fashion House Pallady, amplasat la ieșirea pe autostrada A2. Noul outlet va găzdui peste 60 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante și aproximativ 300 de locuri de parcare, pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. Fashion House Pallady se va deschide în vara acestui an.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outleturi din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet Fashion House de succes în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice.

În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți, în trei unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 70.000 mp. Un al șaptelea centru outlet Fashion House este, în prezent, în curs de dezvoltare în București.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here