Mondelēz International va reduce utilizarea plasticului virgin în ambalajele rigide cu minim 25% până în 2025

Până în 2025, compania Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) își propune să reducă utilizarea plasticului virgin în ambalajele rigide de plastic cu cel puțin 25% sau 5% la nivelul întregului portofoliu de ambalaje de plastic.

Ținta de reducere a utilizării plasticului virgin va fi obținută printr-o combinație de măsuri, inclusiv eliminarea materialului plastic, utilizarea crescută a conținutului reciclat și adoptarea unor modele de reutilizare pentru portofoliul companiei, dacă se justifică.

94% dintre ambalajele companiei Mondelēz International sunt deja concepute pentru a fi reciclate

Aceste angajamente se bazează pe obiectivele companiei pentru 2025 de a utiliza 5% conținut reciclat în greutate pentru toate ambalajele de plastic și de a proiecta toate ambalajele în scopul reciclării, un obiectiv pe care compania este pe cale să îl obțină, 94% dintre ambalaje fiind deja concepute pentru a fi reciclate.

Compania investește în prezent peste 30 de milioane de dolari pe an în tehnologie, resurse și infrastructură de reciclare și estimează o intensificare a acestor investiții în timp. În total, între 2019 și 2025, Mondelēz International estimează că va cheltui aproximativ 300 de milioane de dolari în crearea unui viitor durabil pentru plastic.
“Sprijinul nostru pentru un viitor sustenabil pentru materialele plastice este evident,” a declarat Dirk Van de Put, Chairman and Chief Executive Officer al Mondelēz International.

Mondelēz International raportează în mod transparent cu privire la progresele pe care le face în ceea ce privește angajamentele, strategiile și obiectivele sale privind mediul, durabilitatea socială și guvernanța din Raportul Snacking Made Right, publicat anual la începutul lunii mai. Pentru mai multe informații, vizitați site-ul companiei.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este prezentă în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, MDLZ are în portofoliu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.