Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată, certificată Fairtrade

Lidl își extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea și în România a ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade. Ciocolata Way To Go este disponibilă în magazinele din rețeaua Lidl, în patru sortimente: cu lapte, neagră, cu sare de mare și caramel, cu nuci pecan și nucă de cocos. Cacaua folosită în rețeta acestui produs provine 100% din culturi sustenabile din Ghana.

Odată cu introducerea noii ciocolate Way To Go în sortimenul său, Lidl devine primul discounter care se implică în mod direct pentru a contribui la asigurarea unor venituri echitabile pentru cultivatorii de cacao din Ghana. Astfel, ciocolata Way To Go contribuie atât la protecția mediului, cât și la asigurarea unor venituri echitabile pentru fermierii ce cultivă cacao și la îmbunătățirea nivelului de trai al acestora.

Lidl achiziționează toată cacaua pentru producția ciocolatei Way To Go de la organizația de mici fermieri Kuapa Kokoo din Ghana. Fiecare tabletă de ciocolată vândută contribuie la susținerea producției durabile de cacao, prin două prime oferite fermierilor de către Fairtrade și Lidl.

Datorită certificării Fairtrade, ce dovedește angajamentul de a cultiva cacao într-un mod sustenabil, fermierii din Ghana se pot baza pe un preț minim pentru materia primă, ceea ce îi protejează împotriva fluctuațiilor de preț de pe piața mondială. În același timp, prima oferită de Lidl este direcționată către două programe, care urmăresc dezvoltarea cultivatorilor de cacao pe termen lung și într-un mod sustenabil, atât cu sprijinul retailerului, cât și al Fairtrade.

În primul rând, micii fermieri învață ce înseamnă producția durabilă de cacao și cum să implementeze metode de cultivare și recoltare mai eficiente și mai prietenoase cu mediul înconjurător. Beneficiind de o pregătire specializată, mici fermieri pot îmbunătăți randamentul recoltei, ceea ce va avea un impact direct asupra veniturilor lor.

O a doua direcție urmărită de Lidl în cadrul acestui parteneriat constă în pregătirea fermierilor pentru extinderea activității lor și către noi arii din agricultură. Astfel, aceștia vor învața cum să cultive și alte materii prime, cum ar fi cele pentru fabricarea produselor pe bază de orez și miere, sau săpun. Pe lângă faptul că, prin această inițiativă, fermierii vor avea mai multe surse de venit, există și un beneficiu secundar, respectiv îmbunătățirea calității solului și creșterea biodiversității în zonele de cultivare, printr-o agricultură diversificată.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here