Lidl lansează Rătavița, un produs realizat după rețeta Adrianei Dumitru din Frumușani

0
247

Sub brandul Cămara noastră, Lidl aduce pe rafturile magazinelor un produs nou, realizat după rețeta unui client. Rătavița este o plăcintă cu nuci și miere, care va fi disponibilă în timpul Săptămânii românești, în magazinele Lidl. Preparatul este marcă proprie Lidl, din gama dedicată produselor românești, și va fi disponibil în magazine între 29 octombrie și 4 noiembrie, la prețul de 5,99 lei/buc.

„Rătavița doamnei Adriana este un preparat care ne-a surprins. Este ușor crocant la exterior, dar fraged în interior, e un desert incredibil de delicios. Aroma de nuci coapte, împreună cu dulceața mierii dau un gust desăvârșit acestui preparat autentic românesc.”, a spus Chef Florin Dumitrescu, unul dintre cei doi Căutători de Cămări.

Printre rețetele finaliste ale campaniei se numără și preparate precum Costița afumată cu prune uscate a lui Florin din Piatra Neamț, Boace cu păsat și hribi pregătite de Ioana din Satu Mare sau Laptele de bou al Nicoletei din Dumbrăvița.

Câștigătoarea campaniei prin care Lidl a identificat și a adus pe rafturile sale un nou produs autentic românesc, Adriana Dumitru, din Frumușani, jud. Călărași a fost premiată cu 10.000 de euro și cu un tur culinar al României.

Cămara Noastră este marca proprie creată de Lidl pentru a celebra gustul autentic românesc. Realizate împreună cu cei mai buni furnizori autohtoni, după rețete românești, produsele Cămara Noastră respectă nu doar tradiția, ci și cele mai înalte standarde de calitate.