Discounterul german Lidl a bifat intrarea in comertul online in Belgia, cu un magazin online similar celui pe care il opereaza in Germania de mai multi ani. Potrivit planetretail.net, oferta initiala consta in aproximativ 350 de articole non-food, precum vase, imbracaminte si articole pentru casa si gradina. Comenzile vor fi livrate in termen de doua zile, transportul fiind de 2,99 euro.
De altfel, retailerul pare sa pregateasca o oferta similara si pentru Cehia. La inceputul lunii martie a.c., Zuzana Holá, PR manager Lidl Cehia, a confirmat planurile de intrare in comertul online, cel mai probabil anul viitor. Lidl ar fi al doilea mare retailer alimentar care intra in comertul online din Cehia, primul care a facut acest pas fiind Tesco.
Toate acestea par sa arate ca Lidl are deja pregatite stadii incipiente pentru dezvoltarea acestui canal in mai multe tari din Europa. Iar in centrul ofertei sale din online par sa fie gamele proprii, cu produse ce au devenit o caracteristica distincta a discoutneruluim, prin care acesta a devenit renumit si l-a diferentiat de-a lungul anilor.
Diferenta fata de magazinele fizice este ca daca in cazul acestora anumite produse reprezinta un factor-cheie al ofertelor disponidibile pe o perioada limitata de timp, in general o saptamana, in magazinul online aceste produse sunt disponibile pe tot parcursul anului, insa cu anumite limite, in functie de sezon. De exemplu, daca un tricou poate fi disponibil tot anul, un costum de ski va fi disponibil pe timpul iernii.
Belgia este prima alegere pentru extinderea businessului online in afara Germaniei.