Franta: Carrefour reia expansiunea conceptului Carrefour Bio

0
411

Retailerul francez Carrefour Bio a decis extinderea conceptului Careffour Bio, lansat in urma cu trei ani la Paris. Potrivit presei franceze, compania va deschide cel de-al saselea Carrefour Bio in Paris, iar pana la finalul anului inca patru astfel de magazine, toate in Capitala sau in apropierea acesteia. De asemenea, a evoluat si conceptul: daca primul Carrefour Bio avea 170 mp si o sortimentatie de aproximativ 2.000 de produse, noile magazine vor avea intre 200 mp si 300 mp si vor comercializa circa 3.700 de produse, din care aproximativ 1.500 de articole marca proprie. Toate magazinele vor fi gestionate de catre antreprenori independenti.

De asemenea, retailerul va sustine marca proprie Carrefour Bio si in supermarketurile si hipermarketurile sale, si va derula in lunile martie si aprilie o campanie publicitara pe tv, destinata consumatorilor finali. In hipermarketuri exista raioane bio extinse, semnalizate corespunzator. „In 2015, am vandut peste 125 de milioane de produse sub marca proprie bio, ceea ce inseamna ca in prezent Carrefour Bio este cea mai vanduta marca bio din Franta „, a declarat Richard Vavasseur, director marci premium Carrefour.