Lay’s a dat startul unei noi campanii cu premii pentru sezonul UEFA Champions League

În perioada aprilie – mai 2021, brandul Lay’s desfășoară o nouă campanie dedicată fotbalului, care include un spot TV și unul radio, comunicare outdoor, în online și în social media, precum și activări pentru consumatori în comerțul tradițional, comerțul modern și în online.

Campania „Deschide Lay’s. Începe meciul!” este susținută la nivel global de către Leo Messi, de șase ori câștigător al Balonului de Aur, campionul mondial Paul Pogba și Lieke Martens – câștigătoarea UEFA Women’s Player în 2017, iar pe plan local de Ianis Hagi – campion cu Glasgow Rangers în Scoția anul acesta.

„Deschide Lay’s. Începe meciul!” a debutat la începutul lunii aprilie și îl are “la centru” pe fotbalistul Ianis Hagi, într-o serie de proiecte TV și digital, pe canalele proprii de brand (Facebook, Instagram, YouTube) și pe paginile oficiale ale jucătorului, precum și în comerțul tradițional, modern și online, prin activări cu premii pentru consumatori.

Acțiunea spotului TV se desfășoară într-o arenă inedită – apartamentul, unde îi vedem pe Messi și Martens dând startul meciului printr-o pasă către audiență, încurajând publicul să iasă pe balcon pentru a se bucura de fotbal împreună, în fața unui ecran imens.

Atras de sunetul irezistibil creat de deschiderea unei pungi de chipsuri Lay’s, Pogba își întrerupe încălzirea dinaintea meciului și se alătură mulțimii, iar Ianis Hagi, fascinat de atmosfera creată, își ia mingea și se bucură de fotbal savurând Lay’s.

„A fost o filmare foarte interesantă, ținând cont că echipa de coordonare era în România, iar eu în Glasgow, la 3.000 de km distanță. Dar a fost distractiv și este o plăcere să colaborez cu Lay’s. Sunt bucuros că fac parte din această campanie și sper că și fanii îi vor aprecia mesajul. Ce vă mai pot spune e să fiți atenți la paginile mele de social media: vă așteaptă câteva surprize pregătite împreună cu Lay’s!”, a declarat Ianis Hagi.

„Campania „Deschide Lay’s. Începe meciul!” este rezultatul unui mix perfect de componente: un brand îndrăgit, o pasiune atemporală – fotbalul, nume reprezentative pentru acest sport – Leo Messi, Ianis Hagi, Paul Pogba, Lieke Martens și o echipă profesionistă și talentată. Toate acestea plasate într-un context special, unde lucrurile se puteau schimba foarte rapid.”, a spus Alexandra Burdulea, Brand Manager Lay’s.

Când strigăm “Gooooool!!!” ne gândim automat și la Lay’s, lider în Macrosnacks, la nivel global și pe piața locală de chipsuri din cartofi, care a susținut fotbalul internațional și local de-a lungul timpului prin diverse acțiuni.

Anul acesta, prin noua campanie conturată în jurul unor nume sonore ale fotbalului masculin – Lionel Messi, Ianis Hagi și Paul Pogba, respectiv feminin – Lieke Martens, Lay’s își propune să recreeze, în lipsa prezenței pe stadioane, atmosfera și energia peluzelor chiar în casele oamenilor.

Cu acest prilej, sunt readuse în atenția fanilor cele două platforme globale ale brandului – Men’s and Women’s UEFA Champions League.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 70 miliarde dolari venit net în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.