La final de 2021, numărul magazinelor MyAuchan din rețeaua Petrom va ajunge la 125

Până la finalul anului 2021 vor fi deschise 25 de magazine MyAuchan în benzinăriile Petrom, iar rețeaua MyAuchan va ajunge la un număr total de 125 de magazine. În primele unsprezece luni ale acestui an au fost amenajate în stațiile Petrom 75 de magazine MyAuchan, la care se adaugă cele 25 de magazine inaugurate în 2020. La începutul lunii noiembrie, rețeaua de magazine MyAuchan din stațiile Petrom număra 100 de unități în 59 de localități, din 14 județe.

Pentru a marca acest eveniment, în perioada 22.11.21 – 2.12.21 în toate cele 100 de stații Petrom cu magazine MyAuchan vor fi organizate o serie de promoții pentru clienți. Acestea vor consta în reduceri, de până la 4o% la zeci de produse, precum și într-o tombolă aniversară la care clienții se pot înscrie pe baza oricărei cumpărături – carburanți și/sau produse din magazin.

Premiile tombolei constau în 100 de vouchere de cumpărături pe www.auchan.ro sau pentru carburanți auto, în valoare de câte 100 de euro fiecare.

Radu Căprău, membru al Directoratului responsabil pentru activitatea Downstream Oil: „Ne dorim să accelerăm procesul de modernizare a stațiilor Petrom și să îl finalizăm cu șase luni mai devreme decât am stabilit inițial. Venim în întâmpinarea clienților noștri cu o ofertă diversificată de produse, de la un mix de soluții pentru alimentarea autovehiculelor până la bunuri alimentare și servicii.”

Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România: „Gamele noastre extinse și atent selecționate, prețurile și serviciile specifice unui supermarket au fost bine apreciate de cei care ne-au călcat pragul, iar împreună cu partenerii noștri, OMV Petrom, și cu echipele implicate ne-am propus să accelerăm ritmul de deschidere de noi unități astfel încât să ajungem mai rapid la cât mai mulți români.”

Până la finalul anului 2021 vor fi deschise 25 de magazine MyAuchan în benzinăriile Petrom, iar rețeaua MyAuchan va ajunge la un număr total de 125 de magazine.

Magazinele MyAuchan oferă clienților o gamă de până la 1.800 de produse, atât pentru consum imediat, cât și pentru acasă: cafea proaspătă, produse proaspete (fructe, produse de patiserie, lactate, mezeluri), produse congelate, dar și băuturi, aperitiv sărat, dulciuri, produse de băcănie și non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, jucării, produse pentru copii și accesorii auto.

În plus, 70 de magazine MyAuchan includ și zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat ce presupune integrarea acestui concept la nivel național.

Pe lângă gama variată de produse, clienții pot beneficia în magazinele MyAuchan și de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-și achiziționa taxe de drum/pod și vignete, servicii de transfer de bani și de plată a utilităților.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 109 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 100 în stațiile Petrom și 5 supermarketuri Auchan.

Cu peste 280.000 m2 suprafață netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerț modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.

Articolul precedentMondelēz lansează Calendarul Milka Advent
Articolul următorBeciul Domnesc lansează gama Sceptrus
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.