În așteptarea Crăciunului, Mondelēz lansează Calendarul Milka Advent, cu 24 de bucățele de ciocolată fină, cu lapte, în trei variante: Calendarul Advent 200 g (cu două variante de ambalaj), Calendarul Advent 90 g și Calendarul Advent Milka Moments 211 g.

Totodată, în perioada 1 – 31 decembrie, Mondelēz invită consumatorii să participe la concursul Milka de Crăciun. Mecanismul concursului este simplu. Consumatorii pot cumpăra produse Milka în valoare de cel puțin 19 lei, pot înscrie bonul fiscal pe site-ul www.cadouritandre.ro și pot câștiga următoarele premii:
-10 pachete Milka pe zi – instantaneu;
-7 carduri cadou eMAG, în valoare de 500 lei – prin tragere la sorți, la finalul fiecarei săptămâni de concurs;
-5 vouchere de vacanță în Romania, în valoare de 5.000 lei – prin tragere la sorți, la finalul campaniei.
Valoarea totală a premiilor din campania Milka de Crăciun este de 74.603,10 lei (TVA inclus).

Milka este unul dintre cele mai iubite branduri de ciocolată, cu un portofoliu extins de produse, format din tablete, praline, batoane, biscuiți și produse de sezon.
Cu venituri nete în 2020 de aproximativ 27 miliarde de dolari, Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) trasează viitorul gustărilor cu branduri globale și locale emblematice, precum biscuiții Milka, OREO, belVita, San, TUC și Barni; ciocolata Milka, Toblerone, Poiana și Africana; bomboanele și guma de mestecat Halls.
Mondelēz International se mândrește cu apartenența la indicii Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.