La aniversarea de 25 de ani în România, Nestlé lansează concursul de proiecte „Creștem împreună”

Cu ocazia aniversării a 25 de ani de activitate în România, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează concursul de proiecte „Creștem împreună”. Prin intermediul acestui concurs de granturi, Nestlé dorește să descopere 10 proiecte, 10 idei care pot contribui la redresarea României după pandemie. Concursul se desfășoară în perioada 1 septembrie – 29 noiembrie 2021.

„Obiectivul Nestlé este acela de îmbunătăți calitatea vieții oamenilor și de a aduce plus valoare pe termen lung în comunitățile din care facem parte. În această direcție acționăm ca un partener responsabil, pentru a pune împreună bazele unui viitor sustenabil pentru generațiile următoare. Eforturile companiei sunt concentrate pe dezvoltarea de soluții inovatoare, aliniate Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă ale ONU, astfel încât să oferim consumatorilor produse sănătoase și gustoase, fără a compromite gustul și calitatea acestora.”, declară Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

„Ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții, am consolidat programul „Nestlé for Healthier Kids”, am extins activitățile inițiativei „Nestlé needs YOUth” și continuăm dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu prin inițiativa „Nestlé for a Waste Free World”. La un an de la criza generată de pandemia Covid-19, lansăm o invitație deschisă către publicul larg, astfel încât împreună să contribuim la redresarea economico-socială a României. După o perioadă dificilă pentru noi toți, așteptăm cu mare interes ideile și proiectele care pot genera schimbări pozitive în România, și vrem să ne bucurăm alături de toți românii cu ocazia aniversării de 25 de ani”, a continuat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

În concurs se pot înscrie startup-uri și organizații non-guvernamentale fără scop lucrativ cu experiență de minimum 1 an în derularea de proiecte sociale, cu rezultate concrete și cel puțin 100 de beneficiari, care au demonstrat transparență și sunt înființate conform legislației din România.

Proiectele înscrise în Concurs trebuie să respecte tema și ariile acestuia:
• Nutriție echilibrată și stil de viață sănătos;
• Grija pentru animalele de companie;
• Respect pentru planetă, protecția mediului și sustenabilitate;
• Sprijin pentru tineri și comunități;
• Parenting și creștere armonioasă în primii ani de viață.


Concursul se desfășoară conform următoarelor perioade:
• Perioada de înscriere a proiectelor: 1 septembrie – 29 octombrie 2021 (ora 23:59);
• Perioada de evaluare intermediară: 1 – 12 noiembrie 2021;
• Anunțarea celor 25 proiecte finaliste: 15 noiembrie 2021;
• Susținerea celor 25 proiecte finaliste în fața juriului: 24-25 noiembrie 2021;
• Anunțarea câștigătorilor: 29 noiembrie 2021.

Sunt eligibile proiectele care au obiective specifice, clar formulate, măsurabile, realiste și bine definite în timp, se desfășoară pe teritoriul României, în perioada ianuarie – decembrie 2022 și au o durată de minimum șase luni consecutive, solicită un grant de maximum 2.500 EURO, sunt sustenabile și includ măsuri și indicatori de evaluare a impactului în comunitate.

Proiectele vor fi evaluate de către un juriu format din următorii membrii cu expertiză pe zona de acoperire a proiectelor de acest tip: Cristina Bazavan – bazavan.ro, Lăcrămioara Botezatu – fondator CSRmedia.ro, Daniel Dragomir – Fondator Tech Hub, Florin Ghindă – fondator Romaniapozitiva.ro; Alina Liciu – The Azores Sustainability & CSR Services, Irina Siminenco – Corporate Affairs Manager Nestlé România și Leszek Wacirz – Country Manager Nestlé România.

Juriul va desemna cele zece proiecte câștigătoare în funcție de o serie de criterii, precum: impactul, coerența, eficiența și sustenabilitatea acestora.

Proiectul este susținut de Nestlé împreună cu brandurile sale NESCAFÉ, Nespresso, Maggi, Lion, Nesquik, Joe, KitKat, Purina, NAN, Optifibre, care vor oferi fiecare câte unul dintre cele 10 premii, ajungând la o sumă totală în valoare de 25.000 Euro.

Despre Nestlé

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Nestlé for Healthier Kids

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația Prais.

Nestlé Needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor, în Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI). Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

Contact:
Irina Siminenco
Corporate Affairs Manager, Nestlé România
irina.siminenco@ro.Nestlé.com

Ana-Maria Godja
Account Manager, McCann PR România
ana-maria_godja@mccannpr.ro, 0723.264.963