Kaufland se pregateste sa intre in comertul online

Retailerul german Kaufland, parte a Schwarz Group, este pregatit sa-si infiinteze propriul departament dedicat operatiunilor de comert electronic, sub umbrela Kaufland Omnichannel International GmbH, scrie Planet retail citand Lebensmittel Zeitung. Marcus Rodermann, fost manager la Otto Group, a fost numit in functia de Head of Omnichannel, si se pare ca retailerul este de asemenea, in cautarea unui Chief Digital Officer, avand deschise si alte posturi pentru zona de e-commerce.
Kaufland intentioneaza sa intre in comertul on-line pana in 2017 cel tarziu, strategia omni-channel devenind o prioritate pe agenda sa. Retailerul se va folosi de logistica proprie pentru aceasta noua operatiune.
Liderul pietei germane de retail este ultimul operator din acest segment care intra in comertul online. Chiar si lantul de drogherii Dm, un alt operator care se arata ezitant, si-a lansat anul trecut magazinul online.

„Va fi interesat de vazut daca Kaufland va experimenta „modelul” click & colect. Asta deoarece conceptul drive-in nu a avut succesul asteptat in Germania, in ciuda faptului ca unii retaileri mari, cum ar fi Globus, Real si Rewe Group au investit in el”, spun analistii Planet Retail.

Articolul precedentPolonia: Proteste impotriva introducerii noii taxe pentru retaileri
Articolul următorJLL: In 2015 au fost livrate cu aproape 70% mai multe spatii logistice decat in 2014
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.