Kaufland, la al 111-lea magazin

Kaufland va deschide pe data de 1 decembrie a.c. cel de-al 111-lea magazin al sau de pe piata romaneasca, in Ramnicu Valcea. Noul magazin este situat pe str. Barajului Nr 32-34, are o suprafata de 2.400 mp si este prevazut cu patru spatii inchiriate in interiorul galeriei comerciale – farmacie, plafar, tabaco expres si atelier chei. De asemenea, ofera si un punct Grill pentru cei care vor sa ia rapid o masa gustoasa. Sortimentatia cuprinde pana la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marca, marci exclusive).

Magazinul este prevazut cu o statie de alimentare a masinilor electrice sau hibride, incarcarea acestora fiind gratuita. Parcarea cuprinde 166 de locuri pentru masini, rastele pentru biciclete, iar 4 locuri sunt destinate celor care utilizeaza statia de alimentare a masinilor electrice.

Acesta va fi al doilea magazin din Romania in care clientii vor putea folosi aplicatia Kaufland Scan&Pay pentru cumparaturi rapide, magazinul avand case speciale pentru cei care o folosesc.

„Ne extindem pentru a aduce mai aproape de romani produsele proaspete, de calitate, la preturi mici. Peste jumatate din sortimentul nostru este de provenienta romaneasca si procentul se afla in crestere, multumita parteneriatelor de succes pe care le avem cu producatorii autohtoni, pe care ii sustinem prin programe dedicate. Extinderea Kaufland este si va fi sustenabila, magazinele avand integrat un concept eco si tehnologii verzi”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.

Noul hipermarket beneficiaza de o instalatie de incalzire ecologica – un sistem complex modern care recupereaza caldura de la instalatiile frigorifice si care ne permite sa economisim astfel resursele naturale si sa actionam responsabil fata de mediu. De asemenea, 100% din energia utilizata este verde, provenind in totalitate din surse regenerabile.

Articolul precedentHochland lanseaza doua retete de branza maturata in Salina Praid
Articolul următorIonut Parfente, Kaufland: „Fructele si legumele ecologice, o piata in crestere si o oportunitate de diferentiere intre retaileri”
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.