În calitate de partener-expozant la evenimentul Retail & Horeca Distribution 2020, Jungheinrich România va prezenta ultimele noutăți ale grupului german și echipamentele cu tehnologie Li-ion, menite să asigure un ritm alert și flexibilitate, cu o eficiență optimă a costurilor. În cursa pentru electromobilitate în intralogistică, Jungheinrich a preluat conducerea și aproape întreaga flotă de echipamente marca Jungheinrich este acum pregătită să funcționeze cu baterii Li-ion.
Datorită diverselor posibilități de încărcare intermediară în timpul pauzelor și perioadelor libere, disponibilitatea utilajelor este asigurată 24/24 ore, 7/7 zile, mărind în acest mod flexibilitatea operațiunilor zilnice.
Tehnologia Li-ion va înlocui în viitorul apropiat bateriile Plumb-acid și motoarele cu ardere internă. Bateriile Li-ion revoluționează piața utilajelor electrice de transport în incintă, prin performanțe legate de anduranța în funcționare, timpi de încărcare reduși și eliminarea lucrărilor de întreținere.
Anul 2019 a reprezentat pentru Jungheinrich România un an al consolidărilor. Rezultate bune în 2019 au fost obținute mai ales pe gama echipamentelor de depozit, gama de transpalete manuale și electrice înregistrând volume considerabile, dar și pe reach-truck-uri, utilizate în mare parte de către retaileri.
Clienții cu activitate intensă și companiile multinaționale au mizat pe echipamentele cu tehnologie Li-ion, bazându-se pe beneficiile de operare oferite de acestea și pe scurtarea perioadei de amortizare a investiției.
Pentru anul 2020, Grupul Jungheinrich a pregătit noutăţi atât pe segmentul echipamentelor de depozitare, cât și pe cel al stivuitoarelor cu contragreutate.
Obiectivul anului 2020 este creșterea activității, în paralel cu majorarea cotei de piață.
Jungheinrich România, parte a grupului german Jungheinrich, oferă soluții intralogistice complete printr-o gamă variată de echipamente, sisteme logistice, service și consultanță specializată.
Grupul Jungheinrich este reprezentat în 40 de țări, la nivel global prin sedii proprii și în aproximativ 80 de state prin companii partenere. În România, deschiderea oficială a primului sediu a avut loc în iunie 2016, în Tătărani, Prahova.
La numai trei ani, în mai 2019, pentru a veni mai aproape de clienți, compania a deschis cel de-al doilea sediu la Gilău, Cluj. Firma asigură activitățile de vânzare directă și serviciile post-vânzare Jungheinrich pe teritoriul României.
Cu o gamă variată de utilaje de depozitare, sisteme și servicii intralogistice, compania se asigură că fiecare client primește soluția optimă pentru aplicațiile sale – indiferent de domeniu. Punctul lor forte îl constituie capacitatea de adaptare la condițiile individuale de depozitare și cerințele speciale ale fiecărei branșe. “Soluția cea mai bună este întotdeauna soluția individuală a fiecărui client.”
Publicația Modern Buyer pregătește ediţia a V-a a Retail & Horeca Distribution. Întâlnirea anuală a antreprenorilor din industria de distribuție în Retail şi HoReCa cu furnizorii de bunuri de larg consum va avea loc pe 19 Martie 2020, la Hotel Kronwell, Braşov.
Retail & Horeca Distribution este unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție. Așteptăm şi în acest an un număr de 200 de participanţi din diverse regiuni ale țării, din rândul companiilor specializate, dar şi al furnizorilor de soluții pentru acest sector: software, ambalaje, training, logistică, transport ș.a.
Susținătorii industriei de distribuție și ai comerțului tradițional cu bunuri de larg consum românesc sunt invitați să ne fie parteneri la eveniment. Mai multe despre aceasta, aflați direct de la colegii implicați în organizare: Aurelia Grigorescu – aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; Maria Hurduc – maria.hurduc@modernbuyer.ro; Cristi Brîncă – cristi.brinca@modernbuyer.ro
