Invitat special la Private Label Innovation Show 2019: Remy Medina, French Partner, IPLC Europe

La ediţia din acest an a evenimentului Private Label Innovation Show România şi Republica Moldova îl avem ca prim invitat special pe Remy Medina, French Partner IPLC Europe, companie europeană de consultanţă în domeniul mărcilor proprii. În calitate de speaker, în cadrul evenimentului care va avea loc pe 26 septembrie, la Crowne Plaza, specialistul va răspunde întrebării Cum creezi reputație și diferențiere pentru marca ta proprie și se va adresa retailerilor care dezvoltă PL în România şi Republica Moldova și furnizorilor din cele două pieţe prezenți în audiență. Remy va oferi acele câteva tips and tricks necesare și va semnala greșelile care pot fi evitate, atunci când vrei să construiești prestigiul brandului tău privat.

Specialistul va oferi și câteva exemple cu privire la modul în care comercianții cu amănuntul pot dezvolta în continuare anumite categorii de PL, ca mijloc de diferențiere față de concurență, cu trimiteri la câteva inovații de produs care s-au bucurat de succes în Europa.

Remy Medina s-a alăturat companiei de consultanță IPLC Europe în 2015, după mai bine de 10 ani de experiență în achizițiile de PL în retailul modern.

De atunci, Remy a participat în calitate de speaker la următoarele evenimente internaționale: Grocer Own Label Conference: UK, Future of Private Label: Poland, Cibus Connect: Italy, Private Label Event FEEF: France, IPLC PLMA: Amsterdam, PL Seminar Trade Master: Kiev.

Remy și-a început cariera în Franța, în 2003, în cadrul rețelei de magazine Système U, cu misiunea de a reduce impactul ambalajelor de private label asupra mediului. Acest proiect a dus la o reducere semnificativă a deșeurilor de ambalaje, precum și la optimizarea întregului lanț de aprovizionare.

În 2004 s-a alăturat echipei de achiziții PL în cadrul Système U, în calitate de Product Manager, responsabil de categoria de îngrijire personală (HPC), și fresh food (non diary). El a contribuit la lansarea brandului de succes U Écologique și la înființarea unei structuri de importuri pentru a achiziționa PL direct din țările de origine.

Remy s-a mutat în Olanda în 2009, ca manager de achziții pentru centrala de achiziții pentru retail AMS (Amsterdam). După ce s-a ocupat cu succes de categoriile bakery, ready meal și fructe de mare, a promovat în rolul de senior manager. Cu o echipă de 2 buyeri și 2 asistenți, categoriile de care s-a ocupat Remy și echipa lui au fost dezvoltate și au ajuns să producă venituri de 700 milioane de euro. Domenii specifice de interes sunt piața franceză, retailul, negocierile la nivel internațional, managementul de achiziții PL și managementul multicultural al afacerilor. Remy vorbește fluent engleză, olandeză și franceză (limba maternă).

Puteţi citi aici principalele mesaje şi concluzii ale ediţiei din 2018.

Pentru mai multe informații și modalități de participare la Private Label Innovation Show 2019, vă invităm să vizitați platforma online a evenimentului aici: