Henkel extinde portofoliul Schwarzkopf cu gama Color Expert cu OMEGAPLEX®

Henkel lanseaza pe piataromaneasca de retail gama Schwarzkopf Color Expert, prima vopsea pentru utilizare acasa cu OMEGAPLEX®, tehnologia profesionala impotriva ruperii parului. Datorita acestei tehnologii, Color Expert ofera cu 90% mai putine fire de par rupte*. In timpul procesului de colorare, micro-legaturile care se afla in interiorul firului de par se pot rupe, lasand parul fragil si deteriorat. Color Expert de la Schwarzkopf foloseste un sistem de colorare si ingrijire in trei pasi, menit sa protejeze firul de par impotriva deteriorarii in timpul vopsirii**.

„Acesta este noul trend adus din salon la tine acasa! Cu noul Color Expert poti sa vezi si sa simti diferenta. Rezultatele sunt uimitoare: parul este sanatos, stralucitor si are o culoare intensa”, explica Armin Morbach, expert Schwarzkopf in ingrijirea parul.

Ceea ce face ca parul sa aiba un aspect sanatos si puternic este tehnologia profesionala Omegaplex® impotriva ruperii parului, care ofera un plus de ingrijire acestuia in 3 pasi.

Primul pas – Protejeaza – consta in folosirea unui serum impotriva ruperii parului (Nr.1), care se  mixeaza cu crema coloranta. Acest serum protejeaza micro-legaturile din interiorul firului de par.

Pasul doi – Sigileaza – reprezinta folosirea unui tratament reparator (Nr.2) dupa colorare, ce sigileaza fibra firului de par si culoarea.

Pasul trei – Fortifica – consta in folosirea unui tratament reparator (Nr.3) ce se aplica la trei saptamani de la colorare. Acesta repara micro-legaturile din interiorul firului de par.

Rezultatul utilizarii Color Expert este cu 90% mai putine fire de par rupte*, un par vizibil sanatos si rezistent**, usor de pieptanat, ingrijit in profunzime, fara a fi incarcat, o culoare intensa care dureaza si acoperire 100%*** a firelor albe.

Gama Schwarzkopf Color Expert cu OMEGAPLEX® este disponibila in 20 de nuante, de la blond suprem pana la caramel inchis si negru intens.

Articolul precedentMacromex intra cu bradul Edenia in segmentul pizza congelata
Articolul următorBogdan Belciu, PwC: „Piata de retail din Moldova are potential de crestere atat prin diversificarea consumului cat si prin cresterea puterii de cumparare”
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.