Hell Ice Coffee a lansat două sortimente noi – Choco Latte și Black Coffee

Brandul Hell și-a extins recent portofoliul cu două sortimente noi de cafea rece – Choco Latte și Black Coffee.

Primul are o aromă populară printre băutorii de cafea gata preparată din România și este ușor de intuit după denumire – Choco Latte. În conținutul ei se află 70% lapte degresat și extract natural de cafea Arabica și Robusta, cu o aromă extraordinară de ciocolată.

Celălalt sortiment este Black Coffee, care nu conține lapte sau alte preparate din lapte și are un conținut foarte scăzut de zahăr. Ceea ce îl face însă deosebit este metoda de preparare.

Hell Ice Coffee Black Coffee este preparat la rece, adică este un cold brew. Această metodă de procesare a boabelor de cafea durează de la 6 până la 20 de ore, rezultatul fiind o aromă delicată și subtilă. Black Coffee are 58 mg de cofeină / 100 ml de produs și este preparată din cafea Arabica, unul dintre cele mai vechi și populare sortimente din lume, cu un volum anual de consum de 150 de milioane de saci.

”Având în vedere creșterea anuală a gamei de cafea gata preparată Hell Ice Coffee atât pe piața locală, cât și pe cea internațională (în România brandul a crescut cu 47% din punct de vedere al volumului vândut în 2022 și cotă de piață de peste 30%), dar și noutatea pe care o reprezintă aceste arome, ne așteptăm ca lansarea lor să aibă un succes similar pe piața locală, să ne ajute să ne păstrăm poziția de lider de piață. În același timp, le oferim consumatorilor noi opțiuni pentru această categorie de băuturi”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Ice CoffeeRomânia.

Hell a lansat gama Ice Coffee la începutul anului 2020, inițial având trei arome. Calitatea superioară, laptele natural, extractele de cafea Arabica și Robusta și aromele produselor au câștigat rapid aprobarea consumatorilor.

Până în luna iulie a aceluiași an, această gamă a devenit lider pe piața de cafea rece gata preparată în retailul din România, în ceea ce privește numărul de unități vândute, menținându-și această poziție deja de trei ani.

În portofoliul Hell Ice Coffee se regăsesc următoarele varietăți de cafea gata preparată: Latte, Cappuccino, Double Espresso, Choco Latte, fără lactoză (Caramel Sărat), regim special (Slim Vanilla, fără zahăr) și o cafea sofisticată (Black Coffee).

Toate produse din gama Hell Ice Coffee sunt ambalate în cutii de aluminiu de 250 ml, 100% reciclabile. Datorită dimensiunilor optime, acestea pot fi consumate acasă, la birou sau în mișcare.

Hell Energy este prezent cu gama Hell Ice Coffee în aproape 30 de țări, printre care și Grecia, Croația și Mare Britanie.
Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor.

Potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata preparate pe bază de cafea se află în topul preferințelor consumatorilor de băuturi nealcoolice, surclasând apa îmbuteliată și băuturile energizante pentru sportivi.

În România, brandul de cafea gata preparată Hell Ice Coffee a înregistrat o creștere de 22,4% la numai un an de la lansare.

Articolul precedentProcentul de valorificare a deșeurilor este de aproape 100% în compania Bergenbier
Articolul următorTudor Malearov, KeysFin: Rezultatul net al distribuitorilor din retail și HoReCa a crescut cu 48% la 867 milioane de lei în 2022, față de anul anterior
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.