Bruce Willis este imaginea celei mai recente campanii globale a brandului Hell Energy. În spotul TV, actorul apare alături de Zuleyka Rivera. Campania are ca scop promovarea noului sortiment de băuturi pe bază de cafea Hell Energy Coffee, lansat pe piața internațională în acest an. Pe lângă spotul TV, campania include și activări în digital și social media, dar și acțiuni in-store și promovare outdoor.
Este pentru a doua oară când brandul și Bruce Willis fac echipă, după ce, la începutul acestui an, actorul a fost de acord să fie ambasadorul brandului Hell Energy pentru încă doi ani.
Filmările au fost realizate în colaborare cu aceeași companie americană care s-a ocupat și de producția primului spot. În cele trei zile de filmare, Bruce Willis a avut ocazia de a se reîntâlni cu vechile sale cunoștințe, atât din echipa Hell, cât și din echipa de producție. Starul american a dat încă o dată dovadă de profesionalism, dar nu a ratat șansa de a-și demonstra umorul, făcând glume alături de echipă.
„Personalitatea fascinantă și aparte a lui Bruce se potrivește perfect cu filosofia noastră, iar în Zuleyka am reușit să găsim partenerul perfect pentru el” , declară Péter Pantl, Director Internațional de Comunicare și Marketing al Hell Energy.
Hell Energy se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia.
Hell Energy a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record de numai patru ani. Astăzi brandul este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack, echipată cu cea mai modernă tehnologie.