Penny Market deschide a II-a ediţie a dezbaterii cu tema „Legume-Fructe: Cum se vede sezonul actual Made in Romania pe lanţul de aprovizionare”

450

Penny Market România răspunde invitaţiei lansate de Modern Buyer şi se alătură, în calitate de speaker şi partener, dezbaterii cu tema „Legume-Fructe: Cum se vede sezonul actual Made in Romania pe lanţul de aprovizionare”, care a ajuns la ediţia cu numărul doi.

Daniel Costache, Team Leader al Departamentului de Achiziții al Penny Market, va prezenta în cadrul evenimentului acţiunile concrete realizate de compania pe care o reprezintă în scopul scurtării lanţului de aprovizionare şi a extinderii sezonalității la produsele “de Ro”.

Ediţia a doua a dezbaterii on line cu tema „Legume-Fructe: Cum se vede sezonul actual Made in Romania pe lanţul de aprovizionare” va avea loc pe data de 28 Mai 2020, în intervalul 11.00 – 12.30.

Confirmați participarea și înregistrați-vă gratuit la eveniment accesând acest Link. Dacă întâmpinaţi dificultăţi în procesul de înregistrare sau aveţi întrebări pe marginea celor de mai sus, vă rugăm să ne contactaţi pe e-mail: cristi.brinca@modernbuyer.ro sau maria.hurduc@modernbuyer.ro. Evenimentul va fi găzduit pe platforma Zoom. Pentru participarea la conferință este necesară descărcarea și instalarea aplicației Zoom (https://zoom.us).

Vom continua şi în această ediţie să vorbim despre bune practici adoptate de comercianţi şi fermieri pentru limitarea răspândirii Covid şi a distorsiunilor pe lanţul de aprovizionare, programele derulate de marile lanţuri de retail modern pentru achiziţia de fructe şi legume româneşti, în sezonul 2020, despre factorii de care depinde prezența la raft a produselor autohtone şi despre sprijinul acordat producției interne – ce soluţii au fost adoptate de către comercianţi, dar şi de către autorităţi şi cum se vor reflecta ele în raft.

Speakeri confirmaţi:

  • Daniel Costache, Team Leader al Departamentului de Achiziții, Penny Market
  • Radu Niculescu, Sales Director, MerryBerry.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România este alcătuită din 259 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați. Compania şi-a propus ca până în 2025 să atingă pragul de 400 de magazine.

Prima ediţie a webinarului cu tema „Legume-Fructe: Cum se vede sezonul actual Made in Romania pe lanţul de aprovizionare” a avut loc pe data de 14 Mai 2020 la ora 14.00, reunind invitaţi şi participanţi în audienţă din retailul modern, din rândul producătorilor şi al furnizorilor de servicii şi soluţii dedicate industriei. Vă aşteptăm şi de această dată alături de noi în număr cel puţin la fel de mare.