HEINEKEN România lansează pe piața locală – Ciuc Radler fără alcool – Vișină și Lămâie

La nouă ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc Radler își completează gama cu sortimentul Vișină & Lămâie, fără alcool. Începând cu luna iulie, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor, în varianta de ambalaj doză de 330ml.

Noua variantă aduce în prim plan gustul de vișină – un gust dulce-acrișor, îndrăgit de consumatorii din România. Produsul aduce o nouă propunere de gust aliniată preferințelor consumatorilor pentru băuturi din fructe roșii, diferită de sortimentele existente pe piața locală, o categorie dominată de variante cu gust de citrice.

Odată cu lansarea sortimentului, Vișină & Lămâie, brandul Ciuc Radler lansează și o campanie de comunicare.

Ciuc Radler, primul brand care a lansat un mix de bere și limonadă, pe piața locală, își întregește astfel portofoliul de mixuri, care mai include alte trei varietăți: Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie, Citrice și Mentă. Întreg portofoliul Ciuc Radler se bazează pe rețete de calitate premium, din ingrediente 100% naturale, fără adaos de coloranți și conservanți artificiali.

„Lansarea unui nou sortiment Ciuc Radler este una firească, având în vedere rolul de pionierat pe care l-am avut în această categorie, dar și ca răspuns la o cerere crescută din partea consumatorilor pentru mixurile de bere cu aromă și fără alcool. Suntem entuziasmați că putem oferi consumatorilor o varietate mai mare de mixuri surprinzătoare de bere și suc, ce reflectă dorința brandului de a trezi simțurile oamenilor și de a-i încuraja să se bucure din plin de viață”, a declarat Sharon Anette, Director de Marketing, HEINEKEN România.

Compania HEINEKEN va continua să investească în inovații pentru portofoliul său cu un conținut scăzut de alcool sau fără alcool, pentru a facilita accesul consumatorilor la astfel de opțiuni, în funcție de preferință și de ocazie.

Până în 2023, producătorul se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale. În România, portofoliul HEINEKEN cuprinde în acest moment șapte opțiuni fără alcool: Heineken 0.0, Birra Moretti 0.0, Golden Brau 0.0, și 4 sortimente Ciuc Radler cu 0 alcool.