Häagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală

Häagen-Dazs, îngheţata super premium, își schimbă identitatea vizuală. Sub conceptul „Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită consumatorii să descopere noile ambalaje, realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea. Artiștii au creat 46 de „art patterns” diferite, ce pot fi regăsite pe noile ambalaje și care sunt reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată Häagen-Dazs.

Fondat în anul 1961, brandul american de îngheţată premium este consumat în prezent în peste 50 de țări de pe glob.

Înghețata este disponibilă în lanţurile de retail, hotelurile premium şi în peste 900 de unități Häagen-Dazs din întreaga lume. Brandul este distribuit în România de compania Maresi Foodbroker către principalele lanţuri de magazine din ţară: Carrefour, Auchan, Kaufland, Cora, Metro, Selgros.

Articolul precedentColecția primăvară-vară 2019, semnată de Cătălin Botezatu, exclusiv în Kaufland România
Articolul următorCel mai modern hub din Europa de Est al companiei Pall-Ex a fost inaugurat la Sibiu
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com