Colecția primăvară-vară 2019, semnată de Cătălin Botezatu, exclusiv în Kaufland România

Kaufland România lansează în parteneriat cu designerul Cătălin Botezatu colecția primăvară-vară 2019, în linia de piese vestimentare Smart Fashion Line by Cătălin Botezatu. Produsele sunt disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Kaufland din țară și vor beneficia de prezentare specială la raft.

Designerul propune o serie nouă de piese vestimentare dedicate sezonului cald. Colecția este adresată atât femeilor, cât și bărbaților și va avea culori vii, imprimeuri florale sau animal print, în ton cu cele două anotimpuri, primăvară – vară.

Colecția de primăvară va include atât piese pentru zilele mai reci, precum pulovere călduroase, dar și tricouri în diverse modele, ușor de asortat sau integrat în ținuta personală.

Cea de vară propune articole lejere pentru plajă, cum ar fi rochițe sau costume de baie pentru zilele însorite, iar ca vacanța să fie una reușită, bărbații au și ei de ales dintr-o gamă variată de shorturi.

„Este al treilea an consecutiv al parteneriatului cu designerul român Cătălin Botezatu și ne bucurăm că împreună reușim să venim de fiecare dată în întâmpinarea clienților cu produse speciale, în ton cu ultimele tendințe, accesibile ca preț, care să ofere varietate în privința stilului”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Noua colecție este deja disponibilă în magazinele Kaufland România din întreaga țară și include 25 de piese diferite pentru ambele anotimpuri.

Articolul precedentPână la finalul anului 2019, Lăptăria cu caimac va lansa încă zece produse noi
Articolul următorHäagen-Dazs își schimbă identitatea vizuală
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com