Gebrüder Weiss a deschis o linie directă de transport București-Istanbul

Pentru a susține relațiile comerciale dintre România și Turcia și pentru a facilita importul și exportul de mărfuri pe teritoriul celor două țări, Gebrüder Weiss a deschis o linie directă de transport între filiala sa din București și cea din Istanbul.

Astfel, prin serviciul standard de livrare în regim de grupaj/LTL și FTL clienții companiei beneficiază de timpi de tranzit definiți, standarde de calitate fixe, monitorizarea transportului prin Track&Trace și aviz de livrare electronic.

Beneficii
• Plecări regulate, de două ori pe săptămână din Turcia în România;
• Timp de tranzit de maxim 6 zile lucrătoare de la colectarea din Turcia până la destinația finală din România, incluzând formalitățile vamale și livrare la destinatar;
• Portofoliu complet de servicii: transport internațional și domestic în regim de grupaj/LTL/FTL, depozitare, formalități vamale;
• Adaptabilitate și flexibilitate pentru transportul unei game largi de produse, indiferent de industrie.

„Deschiderea liniei directe cu Istanbul reprezintă o oportunitate reală de creștere și facilitare a relațiilor comerciale dintre cele 2 țări. Suntem optimiști că acest pas reprezintă startul unui parteneriat de succes cu clienții noștri. Ne propunem astfel să susținem afacerile din România în demersurile lor de a importă sau exportă bunuri din și în Turcia“, a declarat Sergiu Grăjdeanu, Business Unit Manager, divizia de Transport Rutier, în cadrul Gebrüder Weiss România.

Turcia este primul partener comercial al României din afara Uniunii Europene și al cincilea partener în cadrul schimburilor internaționale totale ale României, respectiv al zecelea partener la export și al șaptelea la import. (conform CCIR)

Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss a aniversat 25 de ani de experiență pe piața locală. Bazându-se pe o infrastructură națională cu 9 hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova, GW oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim. Din 2018, compania a lansat în România și un serviciu de livrări la domiciliu.

Articolul precedentKaufland se retrage din Australia
Articolul următorNastaca Biji, Nasticom Impex, speaker la Retail & Horeca Distribution, ediţia 2020
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com