Gabriel Ivan preia conducerea CHEP România din data de 3 septembrie 2018. Noul director desemnat pentru subsidiara locală are expertiză în supply chain și experiență semnificativă în roluri manageriale comerciale. A fost Managing Director și National Sales Director la Bunzl și a ocupat roluri de vânzări și manageriale la Wrigley România, Unilever și Diversey, parte din grupul SealedAir.
CHEP l-a desemnat pe Gabriel Andronescu în rolul de Director, Commercial Strategy & Innovation. Andronescu va coordona proiectele de inovație și creștere profitabilă a mai multor divizii de business ale grupului logistic (European Key Accounts, Pallecon and First Mile Solutions).
„După mai mult de 20 ani de experiență managerială în sales, marketing și supply chain, mă bucur de oportunitatea extraordinară de a-mi oferi contribuția la businessul CHEP și la dezvoltarea pieței de distribuție. […] Mă voi concentra, alături de colegii mei pe nevoile reale ale pieței, pe inovație și pe facilitarea procesului de trecere la economia circulară în industria de supply chain”, a adăugat Gabriel Ivan.
“Suntem mulțumiți că am reușit să câștigăm încrederea pieței din România. E o fundație solidă pe care vom continua să construim, alături de companiile partenere, lanțuri logistice tot mai eficiente și sustenabile, de care vor beneficia toate părțile – de la producătorul de materii prime, până la consumatorul final.,” a declarat Gabriel Andronescu.
România este printre piețele cu cea mai rapidă evoluție a afacerii la nivelul acestui grup logistic, cu un nivel record de creștere în rețeaua europeană, în ultimii doi ani.
Modelul de business circular al CHEP implică utilizarea în comun de paleți de calitate superioară de către mai multe companii. Portofoliul firmei include peste 200 de companii cu acționariat românesc și internațional din industria producătoare de bunuri de larg consum, pentru care a emis în ultimul an fiscal peste 4,7 milioane de fluxuri de paleți reutilizabili pentru a reduce costurile și impactul asupra mediului.
Compania operează prin două depozite, în Ploiești și Timișoara și o rețea care cuprinde 1.200 de puncte de livrare la nivel național.