Fruit Logistica a desemnat câștigătorul premiului pentru inovație al ediției din 2023

Câștigătorul premiului pentru inovație din acest an, în cadrul târgului Fruit Logistica 2023, de la Berlin, este compania Rijk Zwaan pentru ardeiul comercializat sub brandul Tatayoyo. Dimensiunea ardeiului Tatayoyo este între un ardei gras obișnuit și unul mic, de gustare, și este comercializat pentru a fi consumat între mese.

„Suntem foarte încântați că am câștigat Premiul pentru inovație FRUIT LOGISTICA pentru a treia oară. Încă de la început, scopul nostru cu Tatayoyo a fost să obținem un ardei care nu este doar dulce, dar are și un gust puțin sărat și aromat”, spune Heleen van Rijn- Wassenaar, specialist în marketing și dezvoltare de afaceri al companiei Rijk Zwaan. „Acum zece ani am început să creștem ardeii până când gustul, culoarea și mărimea ne-au îndeplinit așteptările. Acum avem un produs care convinge și consumatorii”, adaugă antreprenoarea Bianca van Haperen.

Gustul ardeiului Tatayoyo i-a impresionat pe vizitatorii profesioniști de la FRUIT LOGISTICA. Pe parcursul a două zile, ei au putut vota cel mai inovativ produs al industriei de fructe și legume. Cu peste un sfert din voturi, ardeiul Tatayoyo a câștigat premiul de aur pentru inovație FRUIT LOGISTICA (FLIA).

Argintul a mers în Olanda. Conceptul IDEAL Melons de la Syngenta cu indicatorul său de recoltare este o inovație în curs de brevetare care semnalează fiecare etapă a procesului de coacere a unui pepene galben: când poate fi recoltat, expediat, depozitat pe rafturi și consumat.

Asociația cooperativelor Anecoop din Spania a obținut medalia de bronz. Vizitatorii au votat Brocomole ¿Ysi? produs gata preparat, comericializat sub brandul Bouquet), pe locul trei. Acest produs inovator este un nou tip de guacamole, la care s-a adăugat broccoli, cu intenția de a reduce amprenta de carbon cu peste 50%, deoarece cultivarea de broccoli necesită mai puțină apă. Brocomole este făcut din 97% broccoli proaspăt și avocado și conține fibre, vitamina C și potasiu.

Desfășurat la Berlin în perioada 8-10 februarie, FRUIT LOGISTICA este cel mai important târg pentru industria globală de produse proaspete, la care participă reprezentanții întregului lanț de aprovizionare din industria produselor proaspete, de la producători până la retaileri.

Articolul precedentLegea amnistiei fiscale privind tichetele-cadou
Articolul următor“Retail modern în Republica Moldova: Expansiune, Diferenţiere şi Climat de consum” – Chişinău, 14 martie 2023, Courtyard by Marriott
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.