Franta: Casino isi extinde sortimentatia cu o noua marca proprie

Retailerul francez Casino va lansa o noua de origine, numita „Ça vient d’ici” („aceasta provine de aici” – n.red.), care vine sa completeze sortimentatia de marci proprii, scrie publicatia franceza Linéaires. Casino nu a mai avut marca proprie de origine inca din 2008, cand a delistat Saveurs de toujours.
Numele noii marci proprii pare a fi derivat din denumirea raioanele „Le meilleur d’ici” pe care retailerul le-a dezvoltat in magazinele sale pentru a expune produse regionale, pana in prezent toate branduri de furnizor. Pana in 2008, Casino isi denumea marcile proprii tematice folosind cuvantul „saveurs”: Saveurs gourmandes, Saveurs de toujours, Saveurs d’ailleurs.

Unele dintre brandurile proprii ale Casino sunt prezente si pe piata romaneasca, fiind comercializate de catre magazinele retailerului belgian Mega Image.

Articolul precedentPwC: Cinci previziuni pentru 2015
Articolul următorPatru retaileri si 21 de furnizori, amendati de catre Consiliul Concurentei pentru incalcarea legislatiei privind stabilirea preturilor
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.