Franta: Auchan lanseaza un serviciu de tip click & collect pentru produse proaspete

Unul dintre cei mai mari retaileri din Franta, Auchan, si-a lansat un nou site, odata cu introducerea unui serviciu de tip click & collect pentru produse proaspete, cum ar fi carne de porc, vita, pui, peste, dar si branzeturi si produse de patiserie. Potrivit planetretail.net, comenzile pot fi realizate pe site-ul dedicat, AuchanFrais, care ofera aproximativ 300 de produse proaspete, ce pot fi comandate online si ridicate de la un hipermarket Auchan intr-un anumit interval de timp, selectat de client.
„Decizia retailerului de a intra in piata online cu produse alimentare este cel mai recent pas in directia dezvoltarii acxestei piete in Franta, si ar putea fi considerata drept o miscare pentru a obtine un avans in fata gigantului american Amazon, care inca nu a lansat serviciu sau Amazon Fresh in aceasta tara. Atuul Amazon Fresh, in locul unde a avut cel mai mare succes, si anume Coasta de Vest a Statelor Unite, a fost reprezentat de faptul ca s-a aprovizionat cu produse alimentare proaspete de la furnizori locali. Astfel, s-a diferentiat pe piata online de produse alimentare din SUA, oferind un serviciu de inalta calitate, in parteneriat cu furnizorii locali. Miscarea Auchan ar putea fi considerata drept un „atac preventiv” impotriva unei posibile intrari a retailerului american pe piata de produse proaspete in viitorul apropiat, desi este foarte posibil ca acest lucru sa se intample mai intai in Marea Britanie. Totusi, in Franta, Amazon a inceput sa vanda produse alimentare abia la finalul anului 2015”, spun analistii Planet Retail.

Articolul precedentLidl construieste in nordul Capitalei un nou sediu central, precum si un nou magazin
Articolul următorViorica Carare, Consiliul Concurentei Moldova: “Pozitia cheie in ciclul comercial le ofera retailerilor o putere disproportionata in relatiile cu producatorii si consumatorii”
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.