foodpanda vizează o pondere de peste 10% din business pentru comerțul rapid, în 2021

foodpanda vizează o pondere de peste 10% din business pentru segmentul de comerț rapid, la final de 2021. De altfel, foodpanda a listat anul acesta circa 1.000 de magazine din întreaga țară în categoria Shops din aplicația sa, iar în luna noiembrie va oferi livrare gratuită pentru comenzile din această secțiune.

Potrivit foodpanda, în topul categoriilor de retaileri listați se află magazinele alimentare în proporție de 45% din total, urmate de magazinele de băuturi cu 13%, cele de proximitate cu 12%, patiserii (8%) și florării (6%). Până la finalul acestui an, compania are în plan să adauge în segmentul dedicat comercianților o nouă categorie, cea de farmacii.

Reprezentanții companiei afirmă că deși serviciile de livrare imediată de la magazine se află în curs de dezvoltare în toate orașele, platforma a constatat o cerere mai mare din partea utilizatorilor din București, Cluj-Napoca, Bacău, Constanța și Ploiești.

Printre cele mai comandate categorii de produse din secțiunea Shops de către clienții foodpanda sunt: apa, lactatele și brânzeturile, produsele de cosmetică și îngrijire personală, snacks, berea și produsele din tutun.

„În acest an, extinderea foodpanda pe noi verticale de business din zona de retail a fost unul dintre obiectivele noastre strategice pe plan local. Cei aproximativ 1.000 de comercianți listați în platformă sunt dovada faptului că serviciile noastre de livrare sunt foarte apreciate deopotrivă de partenerii și utilizatorii foodpanda. Suntem încă la început de drum, însă în perioada următoare ne propunem să ne consolidăm poziția în zona de retail, devenind prima opțiune a clienților pentru majoritatea produselor de care aceștia au nevoie în viața de zi cu zi, nu doar în momentele în care doresc să comande rapid mâncarea preferată. În acest sens, vom încheia parteneriate cu tot mai mulți comercianți, atât parte a unor lanțuri comerciale mari, consacrate, cât și magazine de proximitate cu prezență locală, pentru a oferi cea mai diversă experiență de cumpărături cu livrare imediată la domiciliu de pe piața locală”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 6000 de comercianți (restaurante și retaileri) din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște, Alba Iulia, Drobeta-Turnu Severin, Mioveni, Roman, Târgu Jiu, Deva, Bistrița, Botoșani și Suceava.

Începând din acest an, foodpanda și-a extins serviciile în zona comerțului rapid și acoperă o gamă diversificată în afara livrării de mâncare, integrând în secțiunea Shops din platformă mii de produse disponibile pentru livrare imediată de la zeci de parteneri din retailul alimentar și non-alimentar precum: cora România, Kaufland România, Inmedio, Viva Shop și mulți alții.

foodpanda este parte a grupului Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de comenzi și livrări de mâncare la nivel global și lider în ceea ce privește numărul restaurantelor partenere, utilizatori activi și volum de comenzi în mai multe țări decât oricare dintre competitorii săi.

Articolul precedent(P) Tendinţele anului 2021 în industria alimentară şi a băuturilor: Ingrediente naturale și soluții unice de reducere a zahărului
Articolul următorMondelēz International – apel pentru reciclarea foliilor flexibile din industria dulciurilor
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.