FM Logistic a obținut un rating CDP peste media sectorului pentru politica de mediu

În 2018, FM Logistic a fost evaluat B de către CDP* pentru politica sa de mediu, cu mult peste media sectorului (D). Potrivit CDP, ratingul B reprezintă „acţiunile permanente” întreprinse de FM Logistic pentru a limita impactul asupra încălzirii globale.

Îmbunătățind ratingul de la C la B, FM Logistic este acum printre primele 13% cele mai performante companii evaluate de CDP, în toate sectoarele și țările. FM Logistic a obținut, de asemenea, un rating A (peste media C) pentru acțiunile întreprinse cu partenerii pentru a lua măsuri împotriva încălzirii globale.

Evoluţia FM Logistic reflectă acțiunile inițiate pentru reducerea amprentei de carbon. Obiectivul grupului este de a realiza neutralizarea carbonului pentru activitățile sale de depozitare și co-packing până în anul 2030. Deja jumătate din depozitele operate de companie sunt certificate HQE sau LEED. FM Logistic continuă să extindă soluţia CityLogin pentru logistica urbană – o soluţie ecologică de distribuţie în oraşe, în conformitate cu solicitările de sustenabilitate la nivel European.

FM Logistic este o companie independentă și afacere de familie din industria logistică. Cifra de afaceri a fost de 1,2 miliarde de euro în ultimul an fiscal, realizată în proporţie de 66% în afara Franţei. Este activă în 14 țări din Europa, Asia și America Latină (Brazilia) și are peste 26.000 de angajați.

FM Logistic investește în crearea unor soluţii logistice inovatoare care răspund tendinţelor de consum, creșterii comerțului electronic și distribuției “omni-channel”. Compania oferă soluţii logistice unui portofoliu echilibrat de companii internaționale și locale din 6 sectoare principale- alimentar, retail, industria bunurilor de uz casnic şi îngrijire personală, cosmetic/ produse de lux, farmaceutic, produse industriale şi electronice.

Agenția de rating CDP clasifică companiile participante în fiecare an în funcție de eforturile depuse pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră. Clasamentul CDP a devenit un sistem referință pentru mulți clienți din sectorul logistic, dar și pentru investitori. În 2018, aproape 7.000 de companii din toate țările și sectoarele, reprezentând peste 50% din capitalizarea pieței mondiale, și-au împărtășit datele privind amprenta de carbon cu CDP pentru a fi analizate.