Farmec S.A. Cluj-Napoca – 11 magazine Gerovital intr-un singur an

Reteaua magazinelor Gerovital a producatorului Farmec a ajuns la 11 puncte de vanzare, la numai 1 an de la deschiderea primului magazin. Pentru 2018, compania si-a planificat inaugurarea altor opt magazine de brand Gerovital, potrivit declaratiilor lui Mircea Turdean, Directorul General al companiei.

Compania clujeana este primul jucator din industria cosmeticelor din Romania care si-a creat propria retea de magazine de brand (Gerovital si Farmec, in total 19 magazine) si care, in prima jumatate a anului 2017, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

„Acum un an, din dorinta de a oferi consumatorilor nostri o experienta de brand desavarsita, am deschis primul magazin Gerovital din Romania, la Bucuresti. Au urmat alte doua deschideri pana la final de 2016 – Constanta si al doilea magazin din capitala. In 2017 am crescut acest numar pana la 11 magazine proprii, din dorinta de a transforma Romania intr-o zona a excelentei in cosmetica, prin aducerea si mai aproape de romani a brandului Gerovital.”

In 2017, pentru deschiderea noilor puncte de vanzare Gerovital, care insumeaza o suprafata totala de aproape 400 de metri patrati, a fost investita suma de jumatate de milion de euro, iar principalele zone de investitii au fost: amenajarea spatiilor, trainingul consultantilor, achizitionarea aparatelor de dermoanaliza si promovare.

Cu un numar de vizitatori in continua crestere, de la sfarsitul anului 2016, pana in cea de-a doua jumatate a anului 2017, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazine a inregistrat o crestere cu 25%. Cele mai mari vanzari sunt inregistrate de spatiul comercial din Veranda Mall din Bucuresti, inaugurat in noiembrie 2016, in cadrul unui eveniment desfasurat sub titlul “Lectia de frumusete”.

Lantul de spatii comerciale Gerovital are acoperire nationala, cu prezenta in cateva orase din tara: Bucuresti (3 magazine), Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Iasi, Suceava, Piatra-Neamt, Craiova si Ploiesti. Cei care trec pragul magazinelor de brand beneficiaza de o facilitate – testele de dermoanaliza, in urma carora, consumatorii primesc asistenta dedicata si scheme de intretinere personalizate, stabilite de consultantii de frumusete prezenti in magazine.

Farmec S.A. Cluj-Napoca are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari. In 2017, Farmec marcheaza 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. In ultimii ani, Gerovital a detinut in mod constant primele locuri in topuri importante, aducand in palmaresul companiei numeroase premii si distinctii.

La finalul lunii august 2017, reteaua de spatii comerciale detinute de Farmec este formata din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu Mures si Timisoara si 11 magazine Gerovital ce se gasesc la Bucuresti (3 magazine), Constanta, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi si Piatra Neamt. In topul celor mai vandute game se afla Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care si Gerovital Equilibrium.