Producatorul roman de cosmetice Farmec a deschis un nou magazin propriu, la Arad. Situat pe Bulevardul Revolutiei nr. 66, magazinul are o suprafata totala de peste 70 metri patrati, oferind peste 400 de produse, dar si consultanta permanenta legata de acestea, prin intermediul specialistilor prezenti in magazin. Investitia totala se ridica la 55.000 euro, suma reprezentand fondurile alocate pentru proiectare, design, mobilier si instalatii, la care se adauga masurile de securitate.
La fel ca si in celelalte magazine Farmec, si aici clienti pot beneficia gratuit si de teste de dermoanaliza a tipului de ten. Sedintele dureaza aproximativ 5 minute si ajuta la stabilirea tipului de ten prin folosirea unor masuratori instrumentale specifice care analizeaza nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum si gradul de pigmentare al pielii.
„Inaugurarea noului magazin de la Arad face parte din strategia de extindere a retelei de magazine Farmec in tara. Aradenii se vor putea bucura de toate produsele Farmec din portofoliu, fie ca vorbim de cosmetice sau de produse de ingrijire a locuintei din gamele Nufar si Triumf. Farmec este un brand simbol al Romaniei, o marca de traditie, care intelege ce este important pentru consumatori si familiile lor, oferind o gama variata de produse eficiente la un raport corect calitate – pret. Ne bucuram sa vedem ca romanii o considera o marca de incredere, pe care o recomanda si prietenilor si imbinam in permanenta traditia de peste un secol cu inovatia pentru a crea cele mai bune produse”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
In prezent, Farmec are 11 magazine proprii in Cluj Napoca (3 magazine), Timisoara, Arad, Targu-Mures, Sibiu, Constanta, Brasov si Bucuresti (2 magazine). Lunar, o medie de 16.000 clienti, persoane fizice, in magazinele de brand.