Modern Buyer lanseaza raportul “Retailul modern in Bulgaria”, un proiect ce-si propune sa ofere furnizorilor romani o imagine de ansamblu asupra pietei bulgare de retail modern, cu scopul de a analiza eventualele oportunitati de extindere a businessului in tara vecina.
Sectorul de retail din Bulgaria continuă să fie fragmentat, in pofida prezentei unor operatori internationali puternici. O mai mare concentrare a retailului modern se observa in capitala Sofia, oras in care marile lanturi revendica deja peste 50% din vanzarile FMCG, potrivit analistilor de piata. In ultimii doi ani, marii jucatori internationali au mai “franat” expansiunea in aceasta tara, dovedind prudenta in cresterea numarului de magazine. Este si motivul pentru care, in orasele mai mici precum si in mediul rural, lanturile locale sunt dominante, si va dura probabil mai multi ani pana cand operatorii internationali vor incepe sa intre in aceste zone.
Structura raportului “Retailul modern in Bulgaria”
Raportul “Retailul modern in Bulgaria” este structurat in doua sectiuni:
1. O scurta analiza asupra pietei de retail din Bulgaria.
Surprinde indicatorii macroeconomici si trece in revista cele mai importante 22 de lanturi de retail modern prezente pe aceasta piata. Pentru acestea din urma prezentam informatii succinte precum anul infiintarii/intrarii pe piata, numarul de magazine operate la data de 30 august 2014 precum si cateva detalii cu privire la companii.
2. Harta retailului modern din Bulgaria – amplasarea geografica, pe orase, a celor peste 800 de magazine detinute de cei 22 de retaileri, internationali si locali, selectati pentru acest proiect.
Comanda acum raportul “Retailul modern in Bulgaria”!
Pentru a comanda raportul “Retailul modern in Bulgaria”, completati formularul de comanda alaturat.
Produsul este disponibil in format electronic (pdf) si poate fi achizitonat la pretul de 120 de euro + TVA.
FORMULAR COMANDA
„Harta Retailului Modern din Bulgaria”