Este oficial: Kaufland intra in comertul online. Pentru inceput, testeaza un serviciu de delivery in Berlin

Kaufland se pregateste sa intre in comertul online, urmand sa lanseze in Berlin un serviciu de comanda si livrare online, Kaufland Delivery. Potrivit planetretail.net, retailerul a lansat deja website-ul shop.kaufland.de, unde clientii se pot inregistra si primi un cod personal de acces.

Astfel, vor avea acces la oferte exclusive, precum cupoane de reducere la prima cumparatura efectuata online sau livrare gratuita, fresh food la preturi similare cu cele din magazine, livrare la domiciliu de luni pana duminica, in intervalul orar 7-22.

Zvonurile potrivit carora retailerul cu politica de discount intentioneaza sa intre si pe zona de e-commerce au aparut inca de la inceputul acestui an,  ceea ce indica ca lansarea oficiala a magazinului online va avea loc cel mai probabil la inceputul lui 2017. Potrivit unor surse din piata, Kaufland va oferi online un sortiment extins de produse, inclusiv din categoria fresh food. Berlinul, un oras cu peste 3,5 milioane de locuitori, este un punct strategic important pentru Kaufland, cu concurenti puternici, cum ar fi Rewe si Tengelmann, care sunt deja activi in canalul e-commerce. De asemenea, gigantul american Amazon este activ in Berlin, iar cel mai probabil pasul urmator al acestuia va fi implementarea serviciului de livrare a produselor proaspete. In plus, exista mai multe start-up-uri in comertul online de produse alimentare, ceea ce indica faptul ca populatia din acest oras este receptiva la comertul online de bunuri de larg consum.

„Pur si simplu este imposibil ca Kaufland pur si simplu nu isi poate permite sa stea deoparte si sa piarda din cota de piata, intrarea in comertul online este o investitie strategica esentiala. Interesant este si modul de operare al serviciului online. Pe langa preturile similare celor din magazinele fizice, Kaufland promite servicii precum livrarea la domiciliu intre orele 7 – 22, iar acest lucru reprezinta o operatiune scumpa pentru un operator din zona de discount. Acest lucru nu exclude posibilitatea implementarii unui serviciu de tip click&collect pe viitor. Sa „cuceresti” piata in acest oras depinde foarte mult de modelul de implementare si dezvoltare a serviciilor din zona de comert online. De asemenea, recent au aparut zvonuri potrivit carora Kaufland intrentioneaza sa intre in e-commerce si in Polonia. Drept urmare, lansarea iminineta in acest segment pe piata berlineza va contribui la modelarea dezvoltarii ulterioare a retailerului in aceasta zone”, spun analistii Planet Retail.

Articolul precedentTetra Pak: „In Romania, exista inca oportunitati neexplorate in segmentul sucurilor”
Articolul următorAltex a finalizat modernizarea magazinului din Alba Iulia
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.