eMAG.ro abordeaza categoria fashion, lansand si un brand propriu

Retailerul online eMAG.ro a intrat recent pe segmentul fashion, lansand totodata si un brand propriu, numit Release, sub care va comercializa atat imbracaminte cat si incaltaminte.
Reprezentantii companiei estimeaza circa 150.000 de comenzi, la o valoare a vanzarilor de circa 7,5 de milioane euro in primul an. „Strategia categoriei urmăreşte conceptul de Fresh Fashion, al cărui public îşi doreşte să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în linişte, de acasă sau de la birou şi să economisească timp şi bani comandand online”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.

Momentan, categoria fashion a eMAG cuprinde 14.000 de articole, iar din sezonul următor va fi extinsă la 25.000 de articole. Gama cuprinde branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, precum si branduri internaţionale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme.
In ceea ce priveste brandul propriu Release, vor fi disponibile mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, precum şi încălţăminte.
„Dorim să încurajăm tinerii creatori din Romania să contribuie la realizarea colecţiilor RELEASE şi ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o şcoală dedicată tinerilor designeri, „Şcoala de talente Fashion”, în cadrul căreia îi vom stimula să participe şi să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, a precizat Iulian Stanciu.

In urma cu cateva luni, retailerul a lansat doua branduri proprii in segmentele electronice si electrocasnice, respectiv Wink (device-uri mobile si accesorii) si Star-Light (electronice si electrocasnice).

Articolul precedentRaluca Timis, Unilever: „Exista o deschidere si un interes mai mare din partea retailerilor in realizarea proiectelor de Category Management”
Articolul următorPromotiile in retailul alimentar: „Actiunile recente ale Consiliului Concurentei au scopul de a atrage atentia asupra comportamentului partilor”
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.